STIGAO VAM JE VISOK RAČUN ZA GREJANJE? Ništa ne brinite, rešenje postoji ako ukucate jedan BROJ

Beograd je ove godine dobio novi jedinstveni broj za sve službe – 11011, broj koji za građane znači da jednostavnije i lakše mogu da prijave problem ili dobiju odgovor na pitanje koje ih muči.

Promo

Broj je zajednički za sva komunalna gradska preduzeća, povezuje sve gradske službe, te građani više neće morati da lutaju po imenicima i procenjuju koje je preduzeće nadležno za koji problem.

Umesto da pozivaju kol-centre komunalnih službi, građani sada probleme mogu da prijave na jedinstveni broj 11011, dobiju sve potrebne informacije i daju sugestije radi boljeg funkcionisanja grada.

U novom servisnom centru objedinjene su informativne službe Komunalne milicije i inspekcije, Infostan tehnologija, Gradskog stambenog, Parking servisa, Javnog osvetljenja, javnog prevoza, Beogradskog vodovoda i kanalizacije, Beogradskih elektrana, Gradske čistoće, Zelenila – Beograd, Beograd-puta, a u sistem su uključene i JKP Gradske pijace i Veterina Beograd, koje ranije nisu imale svoje kol-centre.

This browser does not support the video element.

Jedinstveni broj za sve informacije  Promo

 U novom servisnom centru radi 65 operatera po smeni, građani mogu da zovu u bilo koje doba dana i noći, a rok za odgovor iznosi 72 sata.

Novitet je to što su ovakve službe pre uspostave broja 11011 zvanično radile do 16 sati, a ovaj servis otvoren je 24 sata svakog dana u godini.

Kada je u pitanju Infostan, služba koju građani najčešće pozivaju, korisnici svaku nepravilnost ili drugu primedbu u pogledu dostave računa, načina obračuna ili bilo koje druge poslovne aktivnosti preduzeća, mogu da prijave pozivom pozivnog centra na broj 11011, i očekuju razrešenje problema u najkraćem mogućem roku.

Prema iskustvima građana, operateri JKP „Infostan tehnologije“ su se kao deo tima jedinstvenog Servisnog centra 11-0-11 pokazali kao maksimalno efikasni, ne bi li odgovorili na sva pitanja korisnika iz oblasti objedinjene naplate računa za komunalne usluge.