Broj je zajednički za sva komunalna gradska preduzeća, povezuje sve gradske službe, te građani više neće morati da lutaju po imenicima i procenjuju koje je preduzeće nadležno za koji problem.
Umesto da pozivaju kol-centre komunalnih službi, građani sada probleme mogu da prijave na jedinstveni broj 11011, dobiju sve potrebne informacije i daju sugestije radi boljeg funkcionisanja grada.
U novom servisnom centru objedinjene su informativne službe Komunalne milicije i inspekcije, Infostan tehnologija, Gradskog stambenog, Parking servisa, Javnog osvetljenja, javnog prevoza, Beogradskog vodovoda i kanalizacije, Beogradskih elektrana, Gradske čistoće, Zelenila – Beograd, Beograd-puta, a u sistem su uključene i JKP Gradske pijace i Veterina Beograd, koje ranije nisu imale svoje kol-centre.
U novom servisnom centru radi 65 operatera po smeni, građani mogu da zovu u bilo koje doba dana i noći, a rok za odgovor iznosi 72 sata.
Novitet je to što su ovakve službe pre uspostave broja 11011 zvanično radile do 16 sati, a ovaj servis otvoren je 24 sata svakog dana u godini.
Kada je u pitanju Infostan, služba koju građani najčešće pozivaju, korisnici svaku nepravilnost ili drugu primedbu u pogledu dostave računa, načina obračuna ili bilo koje druge poslovne aktivnosti preduzeća, mogu da prijave pozivom pozivnog centra na broj 11011, i očekuju razrešenje problema u najkraćem mogućem roku.
Prema iskustvima građana, operateri JKP „Infostan tehnologije“ su se kao deo tima jedinstvenog Servisnog centra 11-0-11 pokazali kao maksimalno efikasni, ne bi li odgovorili na sva pitanja korisnika iz oblasti objedinjene naplate računa za komunalne usluge.