Festival “Kampanja sa svrhom” promoviše društveno-odgovorne komunikacione kampanje, koje u fokusu imaju decu, porodice i društvenu zajednicu, a koje su koristile moć komunikacije kako bi uticale na poboljšanje uslova života u našoj zemlji. Žiri sastavljen od renomiranih stručnjaka iz domena komunikacija i marketinga birao je najbolje u dve kategorije: ECO i SOCIAL.
Projekat “Proizvedi energiju” ProCredit banka i National Geographic Srbija realizovali su u periodu od juna do novembra 2023. Cilj je bila edukacija porodica o benefitima i mogućnostima upotrebe solarne energije u domaćinstvima, kako bismo našoj deci osigurali čistiju planetu i zdraviju budućnost.
Kroz seriju edukativnih tekstova u štampanom i web izdanju National Geographic-a, intervjua, zabavnih kvizova, video testimonijala, koje su zbog atraktivnosti teme preuzimali i ostali mediji iz Wireless Media Grupe, ProCredit je širio svoju “zelenu priču” o održivosti, na kojoj se bazira i celokupno poslovanje Banke.
Kruna projekta “Proizvedi energiju” bio je nagradni konkurs na koji se prijavilo 2700 domaćinstava – zato što su nagrade bile apsolutno jedinstvene i višestruko vredne. Jedna porodica dobila je na poklon kućnu solarnu elektranu sa montažom, dok su dve porodice dobile solarni kolektor.
Iz ProCredit banke su poručili da su srećni kada svojim primerom održivog poslovanja motivišu i pokrenu druge aktere naše društvene zajednice na “zelene” promene. Zato će njihove buduće promotivne aktivnosti imati identičan cilj – održivost i energetsku efikasnost.