WMG nastavlja totalnu dominaciju na digitalu, a Kurir je pozicioniran kao najsnažniji medijski brend u Srbiji i to od prvog dana kada je Gemius uveo prikaz snage medijskih brendova. Zvanični podaci za decembar* potvrđuju da je Kurir najčitaniji i najposećeniji portal u Srbiji, na kom posetioci provode najviše vremena, a da je Kurir televizija najgledanija kablovska kolažna televizija na mrežama na kojima je dostupna.
Kurir najčitaniji i najposećeniji portal na kom posetioci provode najviše vremena
Prema podacima zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, Kurir.rs je čak 62 meseca u nizu najčitaniji srpski sajt sa ubedljivo najvećim brojem otvorenih stranica, najvećom posetom i najlojalnijom publikom, koja se u proseku zadržala sat vremena na portalu. Kada je reč o ukupnom vremenu provedenom na portalima, podaci pokazuju da su se Kurirovi posetioci zadržali na ovom portalu čak 24% više u odnosu na Blic i 208% više u odnosu na Telegraf.
Stranice Kurira su tokom decembra otvorene više od 184 miliona puta, što je za 34% više od prvog sledećeg konkurenta.
Kurir najsnažniji medijski brend u Srbiji
Od kako se Gemius podaci prikazuju u novom interfejsu, još je očiglednije koliko je Kurir ispred konkurentskih portala.
Grafikon koji pokazuje snagu sajtova u Srbiji, Izvor: Gemius*
KURIR STIL: Ženski portal broj 1 u Srbiji
Kada je reč o ženskim portalima, Gemiusovi podaci pokazuju da je Kurir Stil pozicioniran kao vodeći sajt u Srbiji. U decembru je čak 2.02 miliona jedinstvenih korisnika posetilo Stil, što je 198,816 korisnika više od drugopasirane Blic Žene. U prilog tvrdnji da je Stil potpuno preuzeo primat u ovoj kategoriji, govori i činjenica da je Stil imao 2.56 miliona, odnosno 16%više otvorenih strana od drugoplasiranog ženskog sajta.
KURIR BIZNIS: Biznis portal broj 1 u Srbiji
Podaci Gemiusa iz decembra pokazuju da je Kurir Biznis prvi izbor ljudi koji prate informacije iz sveta biznisa. To potvrđuje da je ovaj portal relevantna destinacija za sve koje interesuju preduzetništvo, lične finansije, tehnologija, nekretnine, berza, ali i makroekonomske teme. U poređenju sa Blicom, Kurir Biznis na mesečnom nivou ima 22,560 korisnika više. Kurir Biznis korisnici provedu čak 20% više vremena na biznis stranama od korisnika Blic Biznisa, ostvare preko 10% više poseta i otvore 17% više strana, što govori u prilog kvalitetu sadržaja portala Kurir biznis.
KURIR PLANETA: Broj 1 destinacija za praćenje dešavanja u svetu
Podaci Gemiusa iz decembra pokazuju da je Kurir Planeta prvi izbor ljudi koji prate informacije o dešavanjima u svetu. U poređenju sa Blicom, Kurir Planeta na mesečnom nivou ima 48,768 korisnika više. Korisnici Kurir Planete provedu čak 18% više vremena, ostvare 12% više poseta i otvore 30% više strana od korisnika Blic Sveta. Imajući u vidu aktuelna dešavanja na Bliskom istoku i u Ukrajini, ovakvi rezultati govore u prilog kvalitetu sadržaja portala Kurir Planeta, a potvrda su poverenja publike.
KABLOVSKA TELEVIZIJA BROJ 1: Kurir televizija najgledanija kolažna kablovska televizija na mrežama na kojima je dostupna
Za samo tri godine emitovanja Kurir televizija je uspela da se pozicionira kao najgledanija kablovska televizija na mrežama na kojima je dostupna, a u poslednje vreme neretko je najgledanija kablovska televizija u Srbiji u kategoriji svih gledalaca.
Imamo najveći udeo u gledanosti i doseg koji premašuje 900 hiljada gledalaca na dnevnom nivou, a konstantno beležimo i najveći godišnji rast udela gledanosti (35%) od svih kablovskih kanala (Izvor: Nielsen).
Uspeh naše televizije rezultat je snage brenda Kurir, prepoznatljivog po kvalitetnom sadržaju koji odgovara na potrebe gledalaca, činjenice da svakog radnog dana proizvedemo više od 10 sati originalnog programa, sa najboljim informativnim i mnogo zabavnog porodičnog sadržaja, kao i omiljenim serijskim i filmskim ostvarenjima.