Zahvaljujući odličnoj saradnji u prethodnih 17 godina, objavljeno je 206 izdanja National Geographic-a u Srbiji, a magazin je uspeo da se pozicionira kao broj 1 na tržištu u segmentu u kojem posluje.
Milana Petrović, urednica izdanja National Geographic Srbija u medijskoj diviziji kompanije WMG, istakla je zadovoljstvo ostvarenim rezultatima. “Ponosni smo što smo bili deo National Geographic porodice. Radili smo mnogo, ali smo zaista uživali jer smo bili privilegovani da se bavimo naukom, istorijom, antropologijom i prirodom, da pokrećemo teme od šireg društvenog značaja i da sa našim partnerima tražimo rešenja za aktuelne izazove. Ovom prilikom zahvaljujem se vernim čitaocima koji su rasli zajedno sa nama i bili nam motivacija u prethodnih 17 godina da se trudimo da uvek budemo bolji”, izjavila je Milana Petrović.
WMG je broj 1 digitalna medijska kompanija na Zapadnom Balkanu sa impresivnim brojem brendova (32 digitalna izdanja, osam štampanih izdanja i tri televizije). Zahvaljujući naprednoj tehnologiji i timu profesionalaca, WMG stvara izuzetne medijske sadržaje za sve kanale, a partnerima nudi vrhunsku platformu za oglašavanje omogućavajući im da unaprede svoje poslovanje.