WMG NA ESG SAMITU U TIVTU! Petrović: Uloga medija nije samo da informiše, već da motiviše i inspiriše društvo

Ove godine samit je okupio više od 600 učesnika, predstavnika više od 250 kompanija i organizacija, više od 100 svetski poznatih govornika, ali i brojne zvaničnike i delegacije iz Evrope i sveta.

Media Biro

Drugi po redu regionalni ESG Adria Samit koji je održan u Tivtu pod sloganom „Deluj sada za održivo sutra“ okupio je poslovne lidere, predstavnike vlada, međunarodnih organizacija, civilnog društva i eksperte iz regiona, kako bi se pronašla nova rešenja, inicijative i investicije koje mogu pomoći da se ubrza prelazak na održiviju budućnost.

Ove godine samit je okupio više od 600 učesnika, predstavnika više od 250 kompanija i organizacija, više od 100 svetski poznatih govornika, ali i brojne zvaničnike i delegacije iz Evrope i sveta.

WMG 

Na ESG Adria samitu u Tivtu u panelu "Moć medija i pripovedanja: Kreiranje narativa o održivosti koji podstiče promenu" učestvovala je Irena Petrović, direktorka WMG fondacije. Ona je istakla da mediji i dalje ne posvećuju dovoljno pažnje održivosti i podsetila na činjenicu da je kompanija WMG jedna od prvih koja je prepoznala ovu temu kao važnu i to pre gotovo 7 godina.
- Shvatili smo da u Srbiji ljudi nemaju predstavu o tome šta je održivost, šta su ciljevi održivog razvoja i zašto su važni. Zato smo pokrenuli projekat "Održiva budućnost" – platformu kroz koju uz pomoć institucija, organizacija i kompanija koje su lideri u toj oblasti nastojimo da podignemo svest o ovoj važnoj temi na razumljiv način i kroz primere dobre prakse . Iz tog projekta nastalo je nekoliko drugih, među kojima i "Zasadi drvo“, najveća kampanja pošumljavanja u Srbiji čiji je rezultat 800.000 zasađenih stabala na više od 400 lokacija širom Srbije - objasnila je Petrović.

WMG 

U drugom delu panela Irena je predstavila komunikacionu platformu „EUpravo zato“ koju je pokrenula WMG fondacija.
-U poslednje vreme mnogo se govori o Planu rasta za Zapadni Balkan, kao prilici da se ubrzaju reforme kako bi zemlje regiona u narednom periodu stekle uslove za ulazak u EU. Činjenica je da proces pridruživanja Srbije jako dugo traje, a jedna od posledica je pad podrške evrointegracijama. Zato smo odlučili da pokrenemo komunikacionu platformu koja treba da doprinese boljem međusobnom razumevanju, a u cilju izgradnje poverenja i jačanja partnerstva između Srbije, regiona Zapadnog Balkana i Evropske unije. Želja nam je da doprinesemo da naše društvo postane samoodrživo, da dostignemo evropske standarde i globalnu konkurentnost. Naš ultimativni cilj je da pomognemo da Srbija i Zapadni Balkan postanu stabilna društva i poštovani partneri u borbi za održivu Evropu i održivi svet, - zaključila je Petrović.
Panel "Moć medija i pripovedanja: Kreiranje narativa o održivosti koji podstiče promenu" moderirala je Nađa Lutvikadić Fočo, ekspertkinja za korporativne komunikacije, marketing i CSR, a pored direktorke WMG fondacije Irene Petrović učesnici ovog panela bili su i Vedran Peršić osnivač agencije Peršić komunikacije i ekspert iz oblasti komunikacija, Boris Raonić direktor Javnog servisa RTCG, Manja Grčić generalna direktorka agencije Tanjug i Robert Čoban predsednik Color Press Group.