Dok među pratiocima sporta raste uzbuđenje kako se približavaju Olimpijske igre u Parizu 2024. i UEFA Euro 2024, avio-kompanije poput Deutsche Lufthansa AG i Air France-KLM se pripremaju da strateški iskoriste ove velike sportske događaje i tako povećaju svoje profite.
Velike evropske avio-kompanije, i pored prepreka poput štrajkova, stagniranja prihoda i problema s rezervacijama, drže dozu optimizma za budućnost. Očekivano je da će da događaji poput Olimpijskih igara i UEFA Euro Kupa, koji se održavaju u Francuskoj i Nemačkoj, doprineti oporavkuavio industrije.
Deutsche Lufthansa AG je doživela pad tržišne vrednosti i značajne operativne izazove tokom protekle godine, sa velikim gubitkom od 849 miliona evra u prvom kvartalu 2024. godine. Posle ne baš sjajnog prvog kvartala, kompanija se za uspeh u predstojećoj sezoni oslanja na turistički priliv povodom UEFA Euro 2024 turnira, za koji se predviđa preko dva i po miliona gledalaca samo na stadionima.
Za Lufthansu će predstojeći period biti možda i važniji nego za obožavatelje fudbala: cene njenih akcija su pale na prilično pristupačne nivoe za ulaganje, ali investitori kroz performans kompanije i njene vrednosti procenjuju kakav ih povrat očekuje.Trenutna prognoza sugeriše sporiji proces za one koji trguju vlasništvo nad samim akcijama, ali i daljepostoji potencijal za dobit i iz kratkoročnijeg angažovanja, poput trgovanja njihovim cenama.
Saznajte i sami kako funkcioniše trgovanje cenama akcija, uz pomoć potpuno BESPLATNOG Priručnika koji smo vam omogućili.
Preuzmite ga OVDE.
Slično Lufthansi, avio-kompanija Air France se priprema za prometnu letnju sezonu, u iščekivanju Olimpijskih igara u Parizu 2024.
S obzirom na očekivanu posetu od procenjenih 15 miliona posetilaca, od kojih se predviđa da će bar dva miliona biti iz inostranstva, Air France povećava kapacitet svojih dugih međunarodnih letova za do čak devet odsto - uključujući uvećan broj letova ka Sjedinjenim Američkim Državama i dodatkom novih ruta. Uz to, kompanija će dodati i specijalne letove za događaje poput Filmskog festivala u Kanu.
Očekuje se da će Air Francestrateški iskoristiti veliki priliv putnika povodom lokalnih javnih događaja da podigne svoje prihode, i time ojača svoju stabilnost i potencijalno krene ka porastutržišne vrednosti.
Kako možete iskoristiti strateške poteze kompanija poput Air France-a kroz cene njihovih akcija, naučite kroz pregledan Priručnik „Kako trgovati cenama akcija“.