Prvi Retail Media događaj u organizaciji Retail Media Komiteta IAB Serbia

Događaj je zakazan za 13. septembar, a održaće se u Beogradu, na Dorćol Platz-u.

Promo

Beograd, Srbija – Udruženje IAB Serbia najavljuje događaj na kom će se prvi put detaljnije govoriti o Retail Media oblasti. Događaj je zakazan za 13. septembar, a održaće se u Beogradu, na Dorćol Platz-u.

Retail Media je jedan od najbrže rastućih segmenata digitalne industrije, a procenjuje se da će se vrednost ulaganja izjednačiti sa budžetima za društvene mreže najkasnije 2027. godine, dok će u istoj godini verovatno postati veći od nekih tradicionalnijih formata online oglašavanja.

Udruženje IAB Serbia je nedavno objavilo i osnivanje Komiteta koji će se baviti ovom temom, a na čijem je čelu Aleksandar Petković (Head of Marketing, WMG Products & Services). Komitet za cilj ima definisanje standarda, edukaciju i istraživanja na lokalnom tržištu, a kasnije i podsticanje investicija u online oglašavanje i inovacija u Srbiji u ovoj oblasti.

Osim Aleksandra Petkovića, na događaju će govoriti i Mihailo Ponjavić (član IAB Europe Retail Media Komiteta). Oni će ovom prilikom dati pregled novosti sa evropskog tržišta, a zatim najaviti lokalna istraživanja, aktivnosti i planove za dalji rad.

Prisustvo događaju je besplatno, uz obaveznu registraciju. Broj mesta je ograničen. Više informacija možete naći ovde.

O IAB Serbia

Interactive Advertising Bureau – IAB Serbia je udruženje koje je osnovano 2009. godine sa ciljem da aktivno podržava rast, razvoj i edukaciju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji. Kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe, IAB Serbia nastoji da pomogne učesnicima u medijskoj i oglašivačkoj industriji da napreduju u digitalnoj ekonomiji. Članstvo čine više od 70 medijskih i digitalnih agencija, izdavača, brendova i tehnoloških firmi odgovornih za prodaju, isporuku i optimizaciju digitalnih oglasa, kao drugih kompanija koje ulažu svoje budžete u digitalne kampanje.