The Body Shop se vraća na velika vrata: “Kralj kozmetike” kupuje omiljeni brend Srpkinja

Nakon višemesečnih pregovora, zvanično je saopšteno da je The Body Shop pod novom vlasničkom strukturom.

mrfiza/Shutterstock

Nedavne vesti donose optimizam – Majk Jatanija i njegov konzorcijum iz Aurea Group sklopili su ekskluzivan dogovor o preuzimanju brenda, čime se otvara novo poglavlje za lanac koji je oduvek bio sinonim za etičku lepotu i održivost.

Sa 113 sačuvanih prodavnica i preko 1.000 radnih mesta obezbeđenih, The Body Shop ulazi u period stabilnosti, pod vođstvom Čarlsa Dentona, bivšeg izvršnog direktora Molton Brown-a. Denton donosi svoje bogato iskustvo iz industrije vrhunskih brendova, sa jasnom vizijom da revitalizuje poslovanje. Kako je naveo, "pred nama je izazov, ali sa hrabrim odlukama i inovacijama, verujemo da ćemo osigurati dugoročan uspeh brenda."

Aurea Group planira da dodatno investira u razvoj novih proizvoda i unapređenje korisničkog iskustva u prodavnicama, ostajući dosledna ključnim vrednostima brenda – prirodnim sastojcima, održivosti i borbi protiv testiranja na životinjama.

Mike Jatanija, čiji portfolio uključuje revitalizaciju mnogih brendova, jasno je istakao da The Body Shop ima sve potrebne preduslove da se vrati na globalnu scenu kao lider u etičkoj kozmetici. „Ovo je najveća transakcija koju je Aurea Group do sada ostvarila, i verujemo da će The Body Shop ponovo zauzeti mesto koje mu pripada,“ rekao je Jatanija.

The Body Shop u Srbiji

The Body Shop je jedan od omiljenih kozmetičkih brendova u Srbiji, poznat po svojoj posvećenosti etičkim principima i inovacijama. Kao pionir veganske i cruelty-free kozmetike, ovaj brend je osvojio srca mnogih korisnika širom zemlje, koji cene njegovu upotrebu prirodnih sastojaka i održivih poslovnih praksi.

U Srbiji, The Body Shop posluje u 9 maloprodajnih objekata, u Beogradu, Novom Sadu i Kragujevcu.