FlixBus uvodi nove linije u Srbiji

Širi se mreža udobnih, bezbrižnih i pristupačnih putovanja autobusom.

Promo

FlixBus, međunarodni partner u pružanju održivih i pristupačnih rešenja za autobuski prevoz, nastavlja da širi svoju mrežu i unapređuje kvalitet usluga u Srbiji kroz saradnju sa domaćim autobuskim prevoznicima. Putnici sada mogu da uživaju u povoljnim, ekološki održivim i visokokvalitetnim uslugama, zahvaljujući inovativnom pristupu kompanije koji koristi naprednu tehnologiju za optimizaciju putovanja.
Od ukupno 5.600 destinacija u FlixBus mreži, Srbija je, kao deo ovog sistema, povezana sa 42 evropska grada. U 2024. godini kompanija je dodatno unapredila svoje prisustvo u Srbiji otvaranjem novih međunarodnih linija za Nemačku, koje povezuju najveće srpske gradove sa najpopularnijim nemačkim destinacijama.
Od 1. decembra ove godine, putnici će moći da koriste i rute Niš – Hamburg i Niš – Beč, dok je u pripremi i linija Beograd – Prag, koja će ići preko Budimpešte.

Promo 


Partner domaćim autobuskim prevoznicima
FlixBus pruža tehnološku podršku srpskim prevoznicima, kao i šansu za proširenje poslovanja na evropskom tržištu. Ovo partnerstvo povezuje ključne gradove Srbije, poput Beograda, Novog Sada, Niša i Subotice, sa najvažnijim destinacijama u Evropi, uključujući Beč, Minhen, Berlin, Hamburg i Budimpeštu.


„Prve decembarske rute obuhvatiće i linije Niš–Beograd–Novi Sad–Subotica–Lajpcig–Berlin –Hamburg i Niš–Beograd–Novi Sad–Beč, dok uskoro uvodimo i liniju Beograd–Prag, koja će ići preko Budimpešte“, rekao je Ante Grbeša, direktor FlixBus CEE South regije i dodao: „Kao dugoročan partner srpskim autobuskim prevoznicima, FlixBus postavlja visoke standarde kvaliteta i sigurnosti, a samim tim, partneri mogu da modernizuju svoj vozni park, uvodeći nova vozila sa Euro 6 motorima i brojnim sigurnosnim komponentama. Na taj način se smanjuje emisija stetnih gasova, čime se doprinosi očuvanju životne sredine i održivom razvoju transporta.“


Ovakav model saradnje dodatno doprinosi jačanju turističkog potencijala Srbije, povezujući je sa celom Evropom: od Španije i Portugala, do Danske i Švedske - domaći prevoznici postaju ambasadori Srbije na međunarodnoj sceni, privlačeći sve veći broj evropskih putnika.

Promo 


Udoban i bezbedan prevoz iz Srbije: partner putnicima
Kao rezultat ovog partnerstva, putnici u Srbiji sada imaju mogućnost povoljnih, jednostavnih i održivih putovanja do mnogih popularnih evropskih destinacija. Zbog izuzetno dobre povezanosti širom cele Evrope, uz jedno presedanje, a sa istom kartom, možete da posetite stotine destinacija širom Evrope. Jednostavnom kupovinom karte dobijate QR kod putem mobilnog telefona ili elektronske pošte, nakon čega je potrebno da se spakujete i budete ispred autobusa samo 15 minuta pre polaska. Ovi autobusi imaju sve što je potrebno da vaše

putovanje učine bezbrižnim: profesionalne vozače, udobna sedišta i više prostora za noge, toalet za hitne slučajeve, utičnice za punjenje baterije i besplatan WiFi, kao i jednostavno praćenje lokacije autobusa.


„Cilj nam je da povežemo Srbiju sa ostatkom Evrope, kontinuirano proširujući Flix mrežu i uključujući nove domaće partnere. Sa svakim novim saradnikom, imamo mogućnost da zajedno donesemo promene i utičemo na modernizaciju i digitalizaciju ove industrije, promovišući jednostavnost, tehnologiju i održiva rešenja putovanja“, zaključio je Ante Grbeša.


O Flixu
Kompanija Flix nastoji da transformiše javni linijski prevoz nudeći održivu i pristupačnu opciju putovanja autobusima i vozovima u više od 40 zemalja na četiri kontinenta. Sa inovativnom tehnološkom platformom u službi putovanja, Flix, lansiran 2013. godine, brzo je uspostavio vodeću poziciju u javnom linijskom autobuskom prevozu u Evropi, Severnoj Americi i Turskoj, i kroz svoje brendove FlixBus, FlixTrain, Kamil Koç i Greyhound, brzo se širi nadalje i u Južnoj Americi i Indiji.
S obzirom na važnost održivog putovanja, Flix teži da postane karbonski neutralna kompanija do 2040. godine u Evropi, a do 2050. na globalnom nivou. Kako bi procenio svoj napredak unutar naučno priznatih okvira, Flix je postavio ciljeve za emisiju gasova u sklopu SBTi inicijative.
Dok kompanija Flix upravlja komercijalnim aspektima poslovanja kao što su planiranje mreže, određivanje cena, operativna kontrola, marketing i prodaja, upravljanje kvalitetom, kao i stalni razvoj proizvoda na osnovu stvarnih podataka, Flix autobuski partneri obavljaju svakodnevni prevoz. Inovativna kombinacija Flix tehnološke i prodajne platforme sa tradicionalnim prevozom putnika pretvorila je evropski start-up u vodeću globalnu tehnološko-putničku kompaniju.
Za više informacija posetite web stranicu www.flixbus.rs