Tradicionalni 28. humanitarni Izbor najlepše novogodišnje jelke hotela Hyatt Regency Beograd

Tema ovogodišnjeg takmičenja bila je „Pokaži svoju jedinstvenost”.

Promo

Beograd, 16.12.2024. - Hyatt Regency Beograd je dvadeset i osmi put, tradicionalno organizovao Izbor najlepše okićene novogodišnje jelke – humanitarnu prazničnu manifestaciju prilikom koje se svojom kreativnošću predstavilo četrnaest kompanija, čiji su zaposleni ukrašavali jelke postavljene u lobiju hotela Hyatt Regency Beograd od 01. decembra 2024. do 18. januara 2025. godine.

Promo 

Tema ovogodišnjeg takmičenja bila je „Pokaži svoju jedinstvenost”.

Ukupan iznos participacije kompanija učesnica od 21,500 EUR doniran je Fondaciji NORBS Plus, kako bi osobama koje boluju od retkih bolesti bila nabavljena neophodna medicinsko-tehnička pomagala koja nisu o trošku zdravstvenog osiguranja.

Promo 

Kompanije učesnice su: Henkel, Telekom, Dragon Maritime SEE, Madison škola jezika, Diplomacy & Commerce, Forma Ideale, MARSH, Lidl, Novomatic, United Media, Coca Cola, OMV, Herbalife, Pink Media Group. Titule pobednica po odabiru cenjenog žirija i online glasanje publike odnele su jelke kompanija:

Herbalife (po izboru online zajednice)
Henkel (po izboru žirija)

Ove godine nezavisan žiri činili su:
1. Lena Kovačević
2. Bata Spasojević
3. Ana Stanić
4. Mirka Vasiljević

Promo 

Jedinstvenost svakog od nas podseća na snagu zajedništva i važnost pružanja podrške onima kojima je najpotrebnija. Kroz humanost i solidarnost gradimo svet ispunjen razumevanjem, podrškom i brigom, pokazujući da zajedno možemo doneti promene koje čine život lepšim i lakšim za sve.