Vodeća svetska stručnjakinja za ekonometriju pažnje stiže na Dane komunikacija u Rovinju

Jedanaesto izdanje dugo iščeki-vanog festivala kreativnosti i marketinga, Dani komunikacija, vraća se u Rovinj u nikad sunčanije vreme. Nakon prvih najavljenih imena festivala, otkriven je i predavač čije će predavanje o pažnji korisnika zahtevati posebnu pažnju.
Foto: Promo

Pažnja korisnika u digitalnom svetu postaje jedna od najvažnijih, ako ne i najvaija metrika. Upravo zato, na Dane komunikacija u Rovinju dolazi jedna od najistaknutijih ličnosti u svetu oglašavanja – Karen Nelson-Field. Kao svetski priznati stručnjak za ekonometriju pažnje kupaca, Nelson-Field će u maju podeliti svoje revolucionarne uvide koji menjanju način na koji brendovi mere uspeh.

Foto: Promo

Zaboravite na besmislene utiske i prazne brojeve – njeno istraživanje pažnje pretvara podatke u rezultate koji zaista imaju značaj. Redefiniše način na koji brendovi mere svoj uticaj, dokazujući da se pažnja korisnika ne samo može meriti, već i strateški pojačati. Za sve one koji traže strategije koje zaista funkcionišu, njeno predavanje neće biti samo prilika da čuju nešto novo – već i da transformišu svoj pristup iz temelja.

The Attention Economy: All Marketers are Wizards (Without the Hat), predavanje koje će održati na glavnoj bini Dana komunikacija, pružiće uvid u to kako pobediti u borbi za pažnju i učiniti da se brend istakne u prepunom digitalnom svetu. Crpeći inspiraciju iz svoje knjige The Attention Economy: A Category Blueprint, Nelson-Field će predstaviti svoju teoriju o pojačavanju pažnje, kombinujući kreativnost, podatke i najsavremeniju tehnologiju, uključujući i veštačku inteligenciju.

Kao osnivačica i izvršna direktorka kompanije Amplified Intelligence, njeno duboko razumevanje digitalne sfere pruža osnovu za transformaciju industrije. Iza nje su najcitiranija istraživanja na platformi WARC, kao i osvajanje bine Kanskih lavova, nakon čega sa sigurnošću tvrdi: Ako možete da zadržite nečiju pažnju, moć je u vašim rukama. U svetu u kojem tradicionalni KPI sve više gube značaj, Nelson-Field pomaže brendovima da razumeju šta uspeh zaista znači i daje odgovore na ključna pitanja oglašavanja zasnovana na neospornim činjenicama.

Foto: Promo

Na glavnoj bini festivala Karen Nelson-Field pridružiće se ranije najavljena Sophia the Robot, najpoznatija humanoidna veštačka inteligencija, kao i Fernando Machado, najinovativniji CMO na svetu prema Business Insideru i dobitnik više od 200 nagrada Cannes Lions. Ovaj tipično-netipičan festival nastaviće da osvaja srca svih onih željnih kritičkog razmišljanja, novih pristupa i inovativnih tehnologija. Poznati po postavljanju nekonvencionalnih pitanja i traženju neobičnih odgovora, Dani komunikacija svake godine pružaju jedinstvena iskustva i okupljaju najomiljeniju zajednicu tržišnih komunikacija.

Svi kreativci, marketingaši, digitalni eksperti, mediji i ostali komunikatori koji žele da budu deo ovog događaja od 15. do 18. maja u Rovinju, informacije o učešću mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.

Foto: Promo

O DANIMA KOMUNIKACIJA:

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih događaja na svetu prema britanskom Association Excellence Awards zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Novo izdanje festivala – poznatog po okupljanju ključnih predstavnika oglašivača, agencija, stručnjaka za odnose s javnošću, predstavnika medija i drugih profesionalaca iz komunikacione industrije – i ovog proleća u hotelu Lone u Rovinju dočekaće sve one koji komunikacionu industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu, nikako ne mogu ostati ravnodušni. Više informacija pronađite na zvaničnom sajtu festivala www.danikomunikacija.com.

O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Među njenim članicama nalaze se neke od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija, uz prateća takmičenja Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Zalaže se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak industrije kroz lobističke aktivnosti, pregovore sa zakonodavcima, promociju struke, sprovođenje istraživanja i analiza, savetovanje i druge inicijative.

Na međunarodnom nivou, HURA je član svetskog udruženja agencija VoxComm i EACA (Evropskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), kao i ekskluzivni predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku. Kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia, deo je svetske mreže IAB Global Network.

Pratite nas na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više informacija o HURA-i saznajte na www.hura.hr.

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia predstavlja industriju interaktivnog marketinga u Hrvatskoj i deo je svetske organizacije IAB Global Network. Kroz svoje delovanje unutar HURA-e, povezuje ključne aktere interaktivnog marketinga, postavlja visoke standarde i omogućava pristup ekskluzivnim materijalima, edukacijama, nagradama, istraživanjima i analizama.

Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.