Kako je nastala kampanja Generalija “OVDE.SADA.”

Svakodnevni razgovori o sigurnijoj budućnosti
Foto: Promo


Osiguranje nije priča o polisama i ponudama. Ono treba da bude uz klijenta u stvarnim životnim situacijama, kada se donose odluke, prave planovi, ili bira nešto što im je važno.

To je poenta kampanje “OVDE. SADA.” koju je pokrenulo Generali Osiguranje, sa namerom da promeni način na koji ova industrija komunicira sa javnošću. Da progovori manje o proizvodima, a više o ljudima.

„Osiguranje nije rezervisano za vanredne situacije. Mi radimo tako da korisnik svakog dana zna da ima podršku: za put, za dete, za roditelja, za imovinu, za zdravlje. Da ima koga da pita, sasvim siguran da će dobiti stručan i prijateljski savet”, kažu u Generali Osiguranju.

Poruka kampanje “OVDE. SADA.” je da su ljudi i timovi Generalija dostupni ne samo kada nastane problem, već i ranije – kroz prevenciju, planiranje, savetovanje. Osiguranje je prisutno u većini situacija koje svakodnevno prolazimo: prostorima u kojima živimo ili radimo, imovini koju posedujemo, dok se vozimo u saobraćaju, ili dok putujemo na letovanje. Kad odrastamo ili uživamo u zrelom dobu, dok brinemo o zdravlju, ili finansijskoj sigurnosti.

“Naš model poslovanja znači da nismo fokusirani na jednokratne transakcije, već na kontinuirani odnos – da budemo pouzdan resurs u svim fazama života korisnika. Zahvaljujući timu zaposlenih možemo da ponudimo stručnu informaciju, ali i iskren ljudski pristup. Zahvaljujući digitalizaciji ta komunikacija je uvek dostupna i najbrža moguća.”

Doživotno partnerstvo je globalna strategija Generali Grupe, osiguravajuće kuće koja postoji skoro 200 godina, a u Srbiji radi punih 20. Mreža od 165.000 agenata brine o preko 70 miliona korisnika širom sveta. Oni kontinuirano dobijaju inovativna, personalizovana rešenja, koja im omogućavaju sigurniju i održiviju budućnost. Omogućavaju im da se posvete svojim planovima, ali i svojim snovima.

„Ono što nas izdvaja jeste to što već godinama zauzimamo poziciju lidera u segmentu životnog i zdravstvenog osiguranja. To je rezultat poverenja koje gradimo sa klijentima, ali i konstantnog rada na razumevanju njihovih potreba – danas, ovde i sada”, kažu u Generali Osiguranju Srbija. “Naša prednost je u načinu na koji poslujemo – nismo samo osiguravač, već partner koji je dostupan, blizak i proaktivan, a ne samo u trenutku kada se nešto dogodi. Klijenti po navici nekada očekuju samo proizvod, dok mi nudimo širu vrednost , pa nam je važno da to objasnimo i približimo, jer verujemo da se upravo na taj način gradi dugoročno poverenje.“

Budućnost jeste nepredvidiva, ali je savladivija ako je dočekamo uz stručni i posvećenu podršku.