„Lidl. Isplati se.“ je obećanje milionima ljudi koji nam svakodnevno ukazuju poverenje, jer Lidl veruje da svaka osoba treba da ima pravo na pristup proizvodima koji su održivi, visokog kvaliteta i pristupačnih cena.
Princip dostupnosti i pristupačnosti cena nije samo srž brend kampanje koja počinje danas, već se slogan „Lidl. Isplati se.“ ogleda i u mnogim drugim aspektima: u raznovrsnosti naših visokokvalitetnih robnih marki, u organskim proizvodima i biljnim alternativama koje nudimo potrošačima. On se pokazuje u svakodnevnoj svežini koju garantujemo potrošačima, u sigurnom snabdevanju porodica i zajednica, kao i u posebnoj vrednosti koju zajedno sa našim kupcima stvaramo tokom praznika i ostalih, za njih, važnih događaja.
Više od cene: Dodatan doprinos društvu
Novi slogan kompanije i poruka upućena potrošačima prevazilaze obećanje najboljeg odnosa cene i kvaliteta. Oni predstavljaju osnovno načelo našeg poslovanja. „Isplati se.“ za Lidl znači prepoznati i ceniti prave vrednosti u životu – one koje su ljudima zaista važne: sigurnost, pouzdanost i ostvarenje ličnih, malih, i velikih snova.
Naša odgovornost i naše obećanje za budućnost
„Lild. Isplati se.“ je obećanje…
Našim potrošačima: ostajemo nepokolebljivi u posvećenosti da svakodnevno našim potrošačima nudimo pristupačan kvalitet, pružajući odličan izbor, pouzdane proizvode i uslugu i iskustvo kupovine koje stavlja ljude na prvo mesto.
Našim zaposlenima: nastavljamo da ulažemo u budućnost naših koleginica i kolega, podržavajući ih da ostvare svoje profesionalne ciljeve i unaprede svoje karijere, pružajući im obuke, razvojne šanse i prilike za napredovanje u svakom segmentu poslovanja.
Našim partnerima: želimo da nastavimo da gradimo dugoročne odnose zasnovane na poverenju, kako bismo zajedno rasli i obezbedili održiv lanac vrednosti za naše potrošače i lokalnu zajednicu.
Životnoj sredini: nastojimo da stvorimo bolje sutra, stavljajući ljude u fokus naših akcija, štiteći okolinu, sprovodeći programe za smanjenje otpada od hrane, smanjenjem plastike i inovacijama u pakovanju, kao i obavezivanjem na korišćenje priznatih sertifikata koji pokazuju odgovornost u odnosu prema životinjama i životnoj sredini.
Na ovaj način, Lidl stvara pravu vrednost za potrošače, zaposlene i poslovne partnere, postavljajući u temelje snažnog i održivog brenda obećanje koje je realistično i vredno, kako danas, tako i u budućnosti.
„Lidl. Isplati se.“ kampanja
Brend kampanja traje od 22. septembra do kraja oktobra i oslanja se na integrisanu medijsku strategiju na svim relevantnim kanalima, koja je osmišljena da iznenadi, ali i emotivno dotakne potrošače.
„Kampanja je osmišljena tako da iznenadi i da inspiraciju potrošačima gde god se oni nalazili – dok se voze autom i vide reklamu na bilbordu, dok gledaju TV, listaju društvene mreže... Cilj je da integrisanom kampanjom zaista "dođemo do ljudi" – emotivno i sa jasnim porukama o tome šta se zaista isplati u Lidlu“, objašnjava Ivan Medaković, rukovodilac sektora Marketing u kompaniji Lidl Srbija.