Kako da idete kod lekara dok čekate rešenje za odlazak u penziju: Detaljno objašnjenje PIO fonda

Prilikom podnošenja zahteva za ostvarivanje prava na penziju, u filijali Fonda PIO dobićete potvrdu na osnovu koje će vas prijaviti na zdravstveno osiguranje.
Foto: OlgaLIS/Shutterstock

Penzioneri često imaju dilemu kako će se lečiti u periodu od podnošenja zahteva za penzionisanje do dobijanja rešenja Republičkog PIO fonda.

Prilikom podnošenja zahteva za ostvarivanje prava na penziju, u filijali Fonda PIO dobićete potvrdu na osnovu koje će vas prijaviti na zdravstveno osiguranje. Ova prijava postaje "validna” sledećeg kalendarskog dana, kada bude preuzeta u informacioni sistem koji koriste zdravstvene ustanove.

Ukoliko je lečenje potrebno istog dana, sa potvrdom o podnošenju zahteva za penziju možete lično da odete u nadležnu ispostavu Republičkog fonda za zdravstveno osiguranje, prema adresi svog prebivališta, gde će se prijava uneti neposredno u sistem tog Fonda.

"Na ovaj način zdravstvene usluge dostupne su već istog dana. Na osnovu te potvrde mogu se osigurati i članovi porodice. Ona važi dva meseca,a ukoliko po isteku dva meseca ne dobijete rešenje, možete se obratiti nadležnoj filijali Fonda PIO radi ponovnog dobijanja potvrde", navode u PIO fondu, piše Kamatica.

Anketa
Glasalo je 2484 korisnika

Pomenuta potvrda može se preuzeti lično u filijali. Takođe,Fond PIO je dostavljao na adresu podnosioca zahteva ukoliko se obrati pisanim putem nadležnoj filijali i uzzahtev priloži kopiju ličnekarte (ukoliko je biometrijska lična karta, sa učitanim podacima sa čipa).

Bonus video:

This browser does not support the video element.

Penzioneri prezadovoljni povećanjem penzija Izvor: Kurir televizija

(Kamatica, Mondo)