Prethodno je hrvatskoj Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabavke žalbu u vezi sa ovim projektom podnela austrijska građevinska kompanija Štrabag.
Time će se paralelno odvijati dva žalbena postupka, a Državna komisija zatražiće izjašnjenje Hrvatskih cesta kao naručioca postupka ove javne nabavke.
"Reč je o žalbi na procenu kvaliteta garancije italijansko-turske ponude za gradnju mosta i sve to dodatno komplikuje proceduru izbora graditelja najvažnijeg infrastrukturnog objekta u Hrvatskoj. Biće potrebno najmanje nekoliko meseci do donošenja odluke u vezi sa ovim žalbama", prenose hrvatski mediji.
Italijansko-turski konzorcijum je za gradnju Pelješkog mosta ponudio cenu od 343 miliona evra, Štrabag 349 miliona evra, dok je CRBC ponudio 279 miliona evra, što je i prihvaćeno 12. januara.
Štrabag se žali na navodne dampinške (nerealno niske) cene kineskog konzorcijuma.
Pelješki most trebalo bi da poveže hrvatsko poluostrvo Pelješac sa glavnim kopnom i ostatkom" hrvatske teritorije, prelazeći preko zaliva Mali Ston.
S obzirom na to da hrvatsku teritoriju preseca mali pojas obale oko grada Neuma, tj, teritorija Bosen i Hercegovine, kojoj je to formalno jedini izlaz na more, most će fizički povezati najjužniji deo Dalmacije sa ostatkom Hrvatske.
Most se nalazi u ranoj fazi izgradnje i veoma je sporno političko pitanje između BiH i Hrvatske.
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Uspavana Zvezda nije došla na derbi: Protiv Partizana ovakav nemaš šta da tražiš na terenu
Obradović izašao pred Grobare, pa čuo šta mu skandiraju: Podigao prst i tražio samo jedno, pogledajte