Nezavisna istraživanja javnog mnjenja pokazala su da je "jafa keks" najomiljeniji brend iz bivše Jugoslavije u Hrvatskoj i Sloveniji, dok je i na ostalim bivšim jugoslovenskim tržištima među prva tri omiljena prehrambena proizvoda.
Nezavisna istraživanja javnog mnjenja pokazala su da je "jafa keks" najomiljeniji brend iz bivše Jugoslavije u Hrvatskoj i Sloveniji, dok je i na ostalim bivšim jugoslovenskim tržištima među prva tri omiljena prehrambena proizvoda, saopštila je "Kapastar grupa".
Istraživanje je na teritoriji svih bivših jugoslovenskih republika sprovela agencija "PGM konsalt", a agencije MASMI Beograd i MASMI Adriatika na teritoriji Srbije, Crne Gore i Hrvatske.
Na svim regionalnim tržištima, "jafin" udeo u prodaji biskvita prelazi 60 odsto, dok je na nekim tržištima bivše Jugoslavije "jafa" u toj kategoriji osvojila i više od 80 odsto tržišta, navedeno je u saopštenju.
"Jafa keks" i "Mančmelou" bili su prva dva srpska brenda koja su se vratila na slovenačko tržište, posle raspada SFRJ, već 1995. godine.
(Tanjug)
Istraživanje je na teritoriji svih bivših jugoslovenskih republika sprovela agencija "PGM konsalt", a agencije MASMI Beograd i MASMI Adriatika na teritoriji Srbije, Crne Gore i Hrvatske.
Na svim regionalnim tržištima, "jafin" udeo u prodaji biskvita prelazi 60 odsto, dok je na nekim tržištima bivše Jugoslavije "jafa" u toj kategoriji osvojila i više od 80 odsto tržišta, navedeno je u saopštenju.
"Jafa keks" i "Mančmelou" bili su prva dva srpska brenda koja su se vratila na slovenačko tržište, posle raspada SFRJ, već 1995. godine.
(Tanjug)