Kako je dodao, plan je da se aerodromi u Podgorici i Tivtu izdaju na 25 do 30 godina. Nurković kaže da vlada na taj način želi da bolje valorizuje potencijal aerodroma jer trenutno stanje ne zadovoljava potrebe države i njenih građana.

Na pitanje da li država planira da proda aerodrome ili privatizuje na bilo koji način, što poslednjih meseci najavljuju iz opozicije, ministar saobraćaja tvrdi da prodaje neće biti.

Od prodaje nema ništa, ali ministar kaže se Vlada odlučila da na drugačiji način valorizuje potencijale i sada profitabilne državne kompanije.

“Ići ćemo sa sa pozivom za dodelu koncesija nekom od krediblnih, iskusnih i već dokazanih koncesionara na svetskom tržištu”, jasan je Nurković za TV Vijesti.
On je dodao da postoje velike šanse da se na ovakav način napravi odličan posao, za državu pre svega.
Kako nezvanično saznaje MONDO najozbiljnija je turska kompanija TAV Airports, čiji su predstavnici više puta boravili u Crnoj Gori.

Koncesija na aerodrom: Šta poručuju Francuzi?

TAV Airports kompanija je investitor i operater velikih i prometnih aerodroma na više kontinenata, sa značajnim iskustvom u modelima javno-privatnog partnerstva i koncesija, i sa referentnim pokazateljima u pogledu njihovog razvoja i pune privredne iskorišćenosti.

Inače, pod koncesijama se nalazi većina aerodroma iz okruženja,  od Tirane, Ljubljane preko Zagreba do Skoplja.  Ovog proleća takav ugovor potpisao je aerodrom Nikola Tesla u Beogradu.