Početkom aprila u Hrvatsku stiže velika poslovna delegacija koju predvodi grupacija Z-Run, a investitori su, kako prenosi SEEbiz, zainteresovani za investicije u Krapinske Toplice i Kumrovec.
Hrvatsko zagorje uz zadarski bazen ostaje glavna tačka interesa kineskih investitora u Hrvatskoj.
Početak godine doneo je u toj zemlji i ponovno oživljavanje priče o "nizinskoj pruzi", ali u kontekstu zakupa novih lučkih kapaciteta na Zagrebačkoj obali u Rijeci.
Hrvatski ministar mora, saobraćaja i infrastrukture Oleg Butković krajem januara bio je u poseti Kini, odakle je, za Hrvatsku, stigla dobra vest da je kineski lučki div COSCO zainteresovan za koncesiju na Zagrebačkoj obali.
Brojke COSCO-a su doista impresivne. COSCO Shipping je državna kineska kompanija sa sedištem u Šangaju, specijalizovana za međunarodni i domaći kargo brodski transport kao i vezane servise.
Ukupna flota broji 1.118 plovila s ukupnim kapacitetom od 91,77 miliona tona nosivosti tereta, što je čini trećom flotom po veličini na svetu.
Korporacija je investirala u 51 terminal, uključujući 47 kontejnerskih terminala širom sveta.
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Srbija i Aleksa pregazili Dansku u Beogradu: Sad smo na Evropskom prvenstvu!
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
"Dali smo sve da ubedimo Pešića da ostane": Petrušev objasnio šta je najveća razlika u reprezentaciji