• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Crna Gora: Optimistički i vedro za NATO

Kampanja za ulazak Crne Gore NATO, treba da bude „optimistička, edukativana, vedra, uz jasne i kratke poruke“, predložio je akcioni tim crnogorske Vlade koji je, u saradnji sa agencijom Mapa, osmislio marketinški projekat kojim se popravila popularnost zapadne vojne alijanse u ovoj državi

Kampanja za ulazak Crne Gore NATO, treba da bude „optimistička, edukativana, vedra, uz jasne i kratke poruke“, predložio je akcioni tim crnogorske Vlade koji je, u saradnji sa agencijom Mapa, osmislio marketinški projekat kojim se popravila popularnost zapadne vojne alijanse u ovoj državi.

Prema predlogu agencije MAPA, „inoviranje kampanje je potrebno i u vizulenom i u verbalnom smislu“.

„Vizuelno se odnosi na novi slogan i logotip kampanje koji će biti “koloristički topliji”, a verbalno u smislu da tonalitet kampanje bude “optimistički, edukativan, vedar, uz jasne i kratke poruke”, navodi se u predlogu ove marketinške agencije čiji je vlasnik pozorišna režiserka Radmila Vojvodić, inače rođena sestra bivše ambasadorke Crne Gore u Beogradu Anke Vojvodić.

Novi šestomesečni plan Koordinacionog tima zasnovan je na Strateškom planu komunikacije koji je agencija MAPA izradila krajem prošle godine. Dnevnik “Vijesti” ranije je objavio da je istraživanje javnog mnenja pokazalo da će ciljne grupe kampanje za Nato biti neobrazovani, siromašni, žene i Srbi.

Kampanja će se bazirati na dve kategorije građana – neodlučne i protivnike NATO-a. U agenciji MAPA su kao neodlučne identifikovali “neobrazovanije i siromašnije kategorije stanovništva i žene”, a kao protivnike članstva “one koji se nacionalno izjašnjavaju kao Srbi, glasaju za prosrpske partije, vezuju se za Srpsku pravoslavnu crkvu i osećaju bliskost sa Srbijom i Rusijom”, uz napomenu da oni čine trećinu ukupne populacije.

U Akcionom planu za period od januara do juna, piše dnevnik Vijesti, navodi se da kampanja može biti korigovana i usmeravana u željenom pravcu, kako u zavisnosti od rezultata istraživanja javnog mnenja, tako i zavisno od unutrašnjih i spoljnih političkih prilika i odluka, te njihovog mogućeg uticaja.

Osim novog identiteta kampanje, a u skladu sa ciljnim grupama, planirane su panel diskusije u Beranama i Herceg Novom, uoči i tokom NATO samita u aprilu. U planu koordinacionog tima za kampanju Za NATO, navodi se i da se u tom periodu očekuje “podizanje intenziteta kampanje i koncentracije u medijima”.

“A u zavisnosti od odluke Samita, mogućeg poziva Crne Gore u MAP, kampanja bi iz edukativne mogla da pređe u propagandnu fazu”, stoji u Akcionom planu.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image