• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Hrvatska -Tako lepa, tako blizu, tako skupa

Akcija Hrvatske turističke zajednice koja se pod sloganom "Tako lepa, a tako blizu" sprovodi u Srbiji može pridoneti većem dolasku gostiju iz ove države na Jadran, piše "Jutarnji list", koji navodi da je akcija usledila prekasno, a da su cene za Srbe previsoke.

Akcija Hrvatske turističke zajednice koja se pod sloganom "Tako lepa, a tako blizu" sprovodi u Srbiji može pridoneti većem dolasku gostiju iz ove države na Jadran, piše "Jutarnji list".

Ipak, novinar smatra da je reklamna kampanja počela prekasno i da su ponuđene cene znatno više od onih koje nudi konkurencija.

Kako poslednjih dvadesetak godina Srbi uglavnom letuju na Kipru, u Grčkoj i Crnoj Gori, a poslednjih godina i u Turskoj, cene koje su ponudile te zemlje znatno su povoljnije od hrvatskih, pa i prodaja ovih aranžmana ide bolje, komentariše "Jutarnji list"

Ipak, zanimanje za Hrvatsku je veliko, kaže Slobodan Mićić, vlasnik beogradske agencije Kon Tiki Travel, jedne od najuspešnijih u Srbiji, koja prodaje aranžmane za 120 zemalja sveta.

"Ovogodišnji će rezultati prodaje aranžmana u Hrvatskoj biti bolji od prošlogodišnjih, a kako su cene u međuvremenu snižene, siguran sam da će to privući goste.

Da je akcija popularizacije jadranskih letovališta počela pre i da su u startu bile cene kakve se sada nude, sigurno bi i zanimanje bilo veće”, rekao je Mićić za "Jutarnji list".

Dodao je da je u Srbiji trenutno turistički hit Turska. Samo prošle godine njegova je agencija tamo poslala 500 čartera.

Gosti koji se raspituju o mogućnostima letovanja u Hrvatskoj ne brinu zbog svoje sigurnosti, nego više zato što misle da na Jadran, zbog svih događaja iz bliže prošlosti, još nisu dobrodošli.

Mićić je, međutim, uveren da će broj gostiju iz Srbije rasti iz godine u godinu i da se neće dugo čekati da se približi predratnim brojkama.

Prema procenama Hrvatske turističke zajednice, prošle je godine na Jadranu boravilo je oko 87.000 gostiju iz Srbije.

Taj broj ove bi godine, veruje se, mogao da premaši 100.000, ali sve je to još daleko od predratnog broja turista iz Srbije, koji su bili među najbrojnijima.

Linije koje je JAT otvorio prema Puli i koje će ovoga leta krenuti i prema Dubrovniku, sigurno će pridoneti većem broju gostiju, kaže vlasnik agencije Kon Tiki travel, Slobodan Mićić.

Gostima iz Srbije daleko je važnija linija prema Puli, ne samo zbog toga što je Istra omiljena destinacija nego i zbog činjenice da JAT u sezoni ima iz Beograda pet letova dnevno za Tivat, tako da mnogi gosti koji nameravaju da letuju na dubrovačkom primorju, radije koriste tu liniju, objašnjava Mićić zagrebačkom "Jutarnjem listu".

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image