• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Slatkiš u obliku kese za transfuziju

U zagrebačkim kioscima pojavio se novi slatkiš pod imenom "Alien blood bag", u prevodu vrećica krvi vanzemaljca, piše dnevnik "Večernji list".

U zagrebačkim kioscima pojavio se novi slatkiš pod imenom "Alien blood bag", u prevodu vrećica krvi vanzemaljca, piše dnevnik "Večernji list".

Vlasnik firme koja je uvezla slatkiš nije želeo da komentariše svoj poslovni potez, ali je njegova radnica u neslužbenom razgovoru rekla da su slatkiš prvo počeli da uvoze za potrebe Hrvatskog zavoda za transfuziju krvi, kao prigodan poklon dobrovoljnim davaocima kriv.

Međutim, direktorka Zavoda dr Irena Jukić tvrdi da nikad nije čula za to, a kamoli da je potpisala narudžbenicu za slatkiš.

"Mi nikada ne bismo odabrali takav suvenir, jer na našim poklonima imamo 'kapka', prepoznatiljvu kapljicu krvi", kaže Jukićeva i dodaje da nikada ne bi kupila svom detetu slatkiš koji sugeriše pijenje krvi, "jer krv tokom transfuzije završava u veni, a ne u želucu".

"Detetova reakcija na ovakav proizvod može biti zbunjenost, začuđenost, a mlađa deca mogla bi da se i uplaše", rekla je prof. Sena Puhovski, psihološkinja iz Poliklinike za zaštitu dece grada Zagreba.

Ona ne vidi nikakvu korist od ovakvog prozivoda. "Baš suprotno, može samo podstaći na neku bizarnu igru", objasnila je prof. Puhovski.

Na pojavu "slatke kesice krvi" reagovala je i pravobraniteljica za dečja prava Mila Jelavić, koja je posebno zabrinuta što je proizvod koji asocira na pijenje krvi oblikovan tako da bude privlačan deci.

"Odgovorni su odrasli ljudi, bili oni roditelji ili trgovci, da detetu ne nude proizvod. Ipak, često je od dečje psihe važnija zarada", istakla je Mila Jelavić i dodala kako se nada da će većini roditelja tako upakovan slatkiš delovati odvratno i odbojno i da ga neće kupovati deci.

(MONDO - foto Večernji list)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image