Dritan Abazović je istakao da Montenegro erlajns nije identitetsko već ekonomsko pitanje i da ga tako treba tretirati.

Potpredsednik crnogorske vlade ističe da je nacionalni avio-prevoznik Crne Gore u ogromnim finansijskim problemima.

"Sahranile su ga vlade Mila Đukanovića i Duška Markovića, kao i bahati menadžment koji je funkcionisao redovno i mimo zakona", naveo je Abazović.

Crnogorska vlada odlučila je da ukine avio-kompaniju Montenegro erlajns zbog velikih dugova, a u poslednjim letovima se istakao pilot Nikola Pavlićević.

Na poslednjem jutarnjem letu Montengro erlajnsa, u petak, na relaciji Podgorica - Beograd, kapetan je bio pilot iz Bara, mladi Nikola Pavlićević, koji se na poseban način, srcem na nebu iznad Crne Gore, oprostio od nacionalne avio kompanije i privukao pažnju celog regiona.

On je u "Jutarnjem" programu TV Prva, ispričao o njegovom poslednjem letu koji je obavio za Montenegro erlajns u jutarnjim časovima u petak.

gasenje montenegro elrajns dritan abazovic ekonomsko pitanje problemi finansije
Printscreen/TV PRVA 

"Sam dolazak tog jutra na aerodorm i susret s posadom je bio emotivan, a bilo je čak i suza. Bila nam je želja da se izrazimo na takav način, a poruke podrške stižu sa svih strana", istakao je on u vezi sa "crtanjem" srca na nebu i dodao: 

gasenje montenegro elrajns dritan abazovic ekonomsko pitanje problemi finansije
Printscreen/Flightradar24.com 

"Podeljene su emocije, bio je i najlepši i najtužniji let, ali definitivno je najemotivniji. Do sad sma napravio oko 2.000 letova u ovoj firmi, nadam se da će se nešto desiti i da ćemo nastaviti s operacijama".

I dok je priča o zatvaranju Montenegro erlajnsa rastužila mnoge, a dirljiv gest "iscrtanog srca" u vidu promenje putanje aviona od Podgorice ka Beogradu oduševio ljude na društvenim mrežama, bilo je i onih koji su kapetanu Pavlićeviću zamerili što je ovim potezom "potrošio mnogo goriva" u trenutku kada je cela kompanija u finansijskoj krizi.

Pilot se i povodom ovoga bio prethodno oglasio, gde je pokušao da objasni ljudima da gorivo ne košta koliko oni misle i da je to skretanje, koje je bilo u dogovoru sa svima, koštalo oko 300 evra iznad regularne cene goriva, kao i da je spreman da on to plati ukoliko je potrebno.

"Ne možemo da zabranimo nikome da komentariše loše, a obratio sam se na tu temu zato što ljudi nisu upoznati s avijacijom dovoljno, pogotovo komentari da gorivo na tom letu košta 10 ili 15 hiljada evra. Onda sam morao da im objasnim da se ne radi o takvoj cifri. Samo sam želeo da pokažem da nije tako kao što ti neki ljudi misle i optužuju nas. 'Kritično srce' je koštalo oko 300 i nešto evra, a opet ponavljam da sam spreman da platim taj novac", istakao je Pavlićević.

Oproštaj kontrole leta od Montenegro erlajnsa
YouTube/ Online spotlight videos Oproštaj kontrole leta od Montenegro erlajnsa

Montenegro Erlajns od subote zvanično više ne saobraća nakon 26 godina rada, jer kompanije nije mogla da isplati dugove, a Vlada Crne Gore nije našla način da održi nacionalnu avio kompaniju u životu.

Avion Montenegro Erlajnsa koji je sinoć u 19:36 poleteo iz Beograda za Podgoricu, u koju je sleteo posle samo 37 minuta, obavio je poslednji let ove kompanije.

(Mondo)

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.