Hrvatski predsednički kandidati u kampanji se nisu iskazali originalnim reklamama, piše "Jutarnji list". Neke ideje bile su zanimljive u začetku, ali se od njih odustalo u poslednjem trenutku.
Hrvatski predsednički kandidati u kampanji se nisu iskazali originalnim reklamama, piše "Jutarnji list". Neke ideje bile su zanimljive u začetku, ali se od njih odustalo u poslednjem trenutku.
Tako je kandidat Damir Kajin razmišljao da mu izborni slogan bude "J.... i pošten". Od toga je na kraju ostalo samo "Pošten", što je slogan iz kampanje Zorana Đinđića. Nema sumnje da bi s prvom varijantom žestoki Kajin izazvao mnogo više interesa, kometariše "Jutarnji".
Kajin se potom odlučio i za "Svi za mnom", ma kuda to vodilo. Ivo Josipović odlučio se samo za "PravDA". Neke je to podsetilo na naslov knjige Petera Handkea “Pravda za Srbiju” , a neke je inspirisalo da na isti način ispišu "DosaDa".
U kampanji i plakatima Milana Bandića jedni prepoznaju američke predsedničke kampanje, naročito one između Buša i Regana, a druge je uveselila reklama za Festival novog cirkusa u Zagrebu na kome klovn nudi jabuku za svakog građanina, jer tokom kampanje Bandić deli jabuke i lopte.
Nadan Vidošević je pre svoje podmlađene slike koja je nedavno osvanula na bilbordima, čuvao mesto s natpisom "Treći hrvatski predsednik", ali nekog nije mrzelo da preko toga nalepi trake u obliku zatvorskih rešetki.
Josip Jurčević želi biti "Hrvatski predsednik: kad, ako ne sad" i moli Bandića da mu ne pravi konkurenciju svojim, kako kaže, ukradenim sloganom "Hrvatski predsednik: sad ili nikad".
Dragan Primorac tvrdi da je "Jedini kandidat kog niko ne drži u šaci", ali mnogi se pitaju koliki mu je budžet za kampanju, s obzirom na to da brojem TV reklama skoro "tuče" Bandića. Možda će ga u šaci držati oni koji su finansirali reklame?
Andrija Hebrang se zalaže za "Evropu i ponosnu Hrvatsku", a Vesna Pusić zna da s njom na čelu "Hrvatska zna i može".
Svih 12 kandidata nešto je smislilo uz pomoć PR agencija, ali poruke naročito ne motivišu.
Nema negativne kampanje poput one kojom je HDZ u Velikoj Gorici na lokalnim izborima napao Tonina Piculu i izazvao reakcije. Uostalom, ko se seća slogana s prošlih izbora?
Jadranka Kosor nudila je "Ljude ispred politike", ali ostalo je upamćeno "Kažu biće predsednica". Bilo je komično tada, a sada je ipak predsednica, doduše Vlade i HDZ-a, a ne države.
Očigledno je da kandidati nisu imali timove s nekim inventivnim i novim rešenjima. Dosta se kopiralo i ponavljalo već viđeno. Možda u drugoj fazi kampanje ipak ponude i nešto zanimljivije, piše "Jutarnji list".
(MONDO)
Tako je kandidat Damir Kajin razmišljao da mu izborni slogan bude "J.... i pošten". Od toga je na kraju ostalo samo "Pošten", što je slogan iz kampanje Zorana Đinđića. Nema sumnje da bi s prvom varijantom žestoki Kajin izazvao mnogo više interesa, kometariše "Jutarnji".
Kajin se potom odlučio i za "Svi za mnom", ma kuda to vodilo. Ivo Josipović odlučio se samo za "PravDA". Neke je to podsetilo na naslov knjige Petera Handkea “Pravda za Srbiju” , a neke je inspirisalo da na isti način ispišu "DosaDa".
U kampanji i plakatima Milana Bandića jedni prepoznaju američke predsedničke kampanje, naročito one između Buša i Regana, a druge je uveselila reklama za Festival novog cirkusa u Zagrebu na kome klovn nudi jabuku za svakog građanina, jer tokom kampanje Bandić deli jabuke i lopte.
Nadan Vidošević je pre svoje podmlađene slike koja je nedavno osvanula na bilbordima, čuvao mesto s natpisom "Treći hrvatski predsednik", ali nekog nije mrzelo da preko toga nalepi trake u obliku zatvorskih rešetki.
Josip Jurčević želi biti "Hrvatski predsednik: kad, ako ne sad" i moli Bandića da mu ne pravi konkurenciju svojim, kako kaže, ukradenim sloganom "Hrvatski predsednik: sad ili nikad".
Dragan Primorac tvrdi da je "Jedini kandidat kog niko ne drži u šaci", ali mnogi se pitaju koliki mu je budžet za kampanju, s obzirom na to da brojem TV reklama skoro "tuče" Bandića. Možda će ga u šaci držati oni koji su finansirali reklame?
Andrija Hebrang se zalaže za "Evropu i ponosnu Hrvatsku", a Vesna Pusić zna da s njom na čelu "Hrvatska zna i može".
Svih 12 kandidata nešto je smislilo uz pomoć PR agencija, ali poruke naročito ne motivišu.
Nema negativne kampanje poput one kojom je HDZ u Velikoj Gorici na lokalnim izborima napao Tonina Piculu i izazvao reakcije. Uostalom, ko se seća slogana s prošlih izbora?
Jadranka Kosor nudila je "Ljude ispred politike", ali ostalo je upamćeno "Kažu biće predsednica". Bilo je komično tada, a sada je ipak predsednica, doduše Vlade i HDZ-a, a ne države.
Očigledno je da kandidati nisu imali timove s nekim inventivnim i novim rešenjima. Dosta se kopiralo i ponavljalo već viđeno. Možda u drugoj fazi kampanje ipak ponude i nešto zanimljivije, piše "Jutarnji list".
(MONDO)