• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

JUBILARNO IZDANJE NAJVEĆE REGIONALNE KONFERENCIJE

Izvor Promo

Weekend.15 otvorio najveći poznavalac sveta tajnih službi i Mossada

 JUBILARNO IZDANJE NAJVEĆE REGIONALNE KONFERENCIJE Izvor: Promo

Rovinj, 23.9.2022. – Za spektakularno otvaranje Weekenda.15 sinoć su se u svom jedinstvenom stilu pobrinuli Darko Rundek i Jazz orkestar HRT-a, a atmosferu su dodatno zagrejali popularni Matija Cvek i The Funkensteins. Danas su počela i predavanja i paneli, koji su otvoreni intrigantnim razgovorom 1 na 1 izraelskog novinara i stručnjaka za Mossad Yossija Melmana i Igora Alborghettija.


„Weekend ima tu moć privlačenja ljudi već 15 godina, unatoč tome što smo na samom početku ove priče zamislili nešto što je trebalo biti puno manje i kraće. Međutim, evo nas 15 godina kasnije kao najveća regionalna komunikacijska konferencija. Ove smo godine napravili sintezu čak dva festivala, te smo stoga ponosni smo što smo u Rovinju ugostili međunarodni festival kreativnosti Golden Drum“, istakao je prilikom otvaranja Weekenda Tomo Ricov, direktor Festivala i direktor programa i dodao da svoj uspeh duguje i generalnom pokrovitelju od samih početaka – Adris grupi.


Tajne službe i informativni milje oduvijek su tema brojnih špekulacija, teorija, a neretko i zavera, a retko koja tajna služba dostigla je kultni status kao izraelski Mossad. Yossi Melman, publicist, novinar i čovek sa hiljadu priča od kojih verovatno više od pola nikada neće izaći u javnost, otvorio je jubilarni  Weekend.15 u intrigantnom 1 na 1 razgovoru s moderatorom Igorom Alborghettijem pred prepunom dvoranom zainteresovanih posetioca.


Uz poneku pikanteriju iz sveta tajnih službi, kao što je priča o postavljanju uređaja za prisluškivanje u kupatilo diktatora koje na kraju nikad nije koristio, dominantan motiv intervjua bila je tehnologija i njena uporaba u brojnim operacijama. Ono što je prema Melmanu u srži ljudski potencijala obavještajnih agencija su odlučnost, snaga volje i vešti ljudi spremni na rizik. Iako suvremene tehnologije igraju bitnu ulogu u brojnim segmentima obavještajnih operacija, ljudski faktor još uvek je nezamenljiv. Osim akcija i operacija koje su dostojne filmova Jamesa Bonda, zanimljiva je i činjenica da ova obavještajna služba ima i zadatke koji spadaju u domen diplomatskih poslova.


“Postoji poseban deo u Mossadu, koji je odgovoran za tajne diplomatske veze s državama u kojima Izrael nema službeno predstavništvo. Pogotovo arapske zemlje koje nas okružuju. Tajno stvaraju veze s određenim kompatibilnim krugovima, kako bi u jednom trenu oni postali javni. Npr. Saudijska Arabija je dobar primer, godinama su Izrael i Saudijska Arabija imali loše odnose, no zbog drugih pretnji kao što je npr. Iran i u takvim situacijama postoji volja za saradnjom iz brojnih razloga. U nekim slučajevima Mossad deluje kao zamena ministarstvu spoljnih poslova,” otkrio je Yossi Melman.


Konačno je šira javnost dobila priliku upoznati čoveka koji stoji iza digitalizacije automobilske industrije. Nikola Dešković je na primeru svoje uspešne kompanije AutoScout24 istaknuo kako je bilo uzbudljivo, ali i zahtevno surfati na valu interneta te šta je sve morao poduzeti kako bi transformisao i digitalizovao kupovinu, odnosno prodaju automobila. Ono što je Dešković kao iskusni digitalac u svietu automobilske industrije, to su Dražen Mavrić, CEO NOVA TV, Branko Čakarmiš, predsednik Uprave RTL-a Hrvatska i glavni izvršni direktor Adrija regiji Robert Šveb, glavni direktor HRT-a pod moderatorskom palicom TV urednika i voditelja Petra Štefanića. Iako se danas televizija konzumira na drugačiji način u odnosu na razdoblje od pre 30 godina, panelisti su se složili da televizija nije izgubila na magiji, naprotiv – novom tehnologijom samo je dobila. Tri vodeća čoveka tri nacionalne televizije objasnila su zašto danas prikazuju Dnevnik u isto vreme kao i što misle o Zakonu o elektronskim medijima.


Za svoj 15. rođendan Weekend je posetiteljima poklonio jedinstvenu priliku da pogledaju jednu od najpopularnijih izložbi na svijetu koju je do sada videlo preko 400 hiljada ljudi u preko 40 država. Uticajna izložba „Tolerance Poster Show“ pod pokroviteljstvom DIRECT MEDIA United Solutions u prostorima stare Tvornice duhana predstavila je čak 94 umetnička dela kojima su dizajneri iz celog sveta pokazali što za njih znači danas toliko važan pojam tolerancije. Izložbu je otvorio Stefan Gajić, Creative Lead & Art Director u DIRECT MEDIA United Solutions, a među izloženim radovima bili su i oni dizajnera iz Hrvatske, Srbije, Slovenije, Bosne i Hercegovine te Crne Gore.
Kako je protekao prvi dan Weekenda, možete pročitati ovdje, a sve novosti saznajte i putem službenih Instagram i Facebook kanala.

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image