• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

GORI AUTOMOBIL BEOGRADSKIH REGISTARSKIH TABLICA! Drama na auto-putu u Crnoj Gori

Autor Aleksandar Blagić

Zapalilo se vozilo beogradskih registarskih oznaka u Crnoj Gori.

 Crna Gora Izvor: Youtube/NOVA S/Pobjeda/Printscreen

Automobil marke "citroen" beogradskih registarskih oznaka zapalio se danas na auto-putu "Princeza Ksenija" u Crnoj Gori. Povređenih nema na svu sreću, a nezgoda se dogodila kod tunela Vilac.

"Na auto-putu se zapalio automobil marke 'citroen' beogradskih registarskih oznaka. U pitanju je samozapaljenje", saopštili su iz policije za portal "RTCG".

Nezgoda se dogodila kod tunela Vilac. Požar su brzo ugasile vatrogasne ekipe.

BONUS VIDEO:

Pogledajte

00:02
Vatrogasci su lokalizovali požar, ali se još radi na dogašavanju
Izvor: Kurir
Izvor: Kurir

(MONDO/A.B.)

Pročitajte i ovo

Komentari 1

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Mrcela

Operite agregate (motore) slobodno, na taj nacin cete skinuti naslage ulja i goriva (to se zapali) sa samog agregata pa ce se brze i bolje hladiti. Takodje redovno perite hladnjak da bi hladjenje bilo brze i bolje. "Seoski strucnjaci" su uplasili ljude za pranje motora, ali slobodno mozete prati motor, voda u motor moze da udje samo preko filtera vazduha, a on je pristojno zasticen. Mozete slobodno da kvasite i alternator, tu voda ne moze da uradi nista, namotaji zice su lakirani (zbog drugih stvari) i slobodno mozete da kvasite koliko god zelite - nemojte da vas "strucnjaci" lazu! Voda nije provodnik, ali kada se dodaju hemikalije moze da bude, ali nece smetati nista, jedino pazljivije oko dzekova, nemojte smrk usmeravati direktno u dzekove, jer obicno su te gume koje ih stite izgubile svojstvo gume od konstantnog grejanja i hladjenja. Bitnije je oprati motor ispod, jer sve se sliva prema dnu motora. Kad god perete vozilo otvorite haubu i pod jakim pritiskom operite hladnjak motora, a ko ima i hladnjak klime (neka vozila imaju 2) i sa prednje i sa zadnje strane slobodno, preporodicete vozilo! Vodite racuna da uvek imate antifriza, ako niste sigurni koliko je potrebno, sipajte do vrha slobodno (postoji prelivno crevo, izbacice on visak) i cep je napravljen da ispusti veci pritisak, ne brinite nista. Znaci cist motor (i menjac), cist hladnjak (obavezno) i dovoljno antifriza, ne moze da plane ni da ga namerno palite! Dobro zavucite prskalicu, sto bolje operete manje ce da se greje, manje ce i da trosi.

special image