U jutrošnjem nesvakidašnjem incidentu oštećen je takozvani "nos aviona", koji je dolazio iz Beograda, a koji je tada sletao na tivatski aerodrom, prenosi portal "Vijesti onlajn".
Radarska kupola, poznata i kao nos aviona, napravljena je od plastičnog materijala, a ispod nje je smešten meteorološki radar, od udara je potpuno udubljena.
Točkovi “embraera”, koji se u tom trenutku kretao brzinom 250 kilometara na čas, dotakli su poletno-sletnu stazu, a onda je usledio jak udar.
Uplašen od jake buke, orao je pokušao da uzleti sa piste i pobegne, ali se našao na pravolinijskoj putanji aviona.
"Iskusni kapetan Branislav Gak je prisebno zadržao pravac aviona i potom ga zaustavio u redovnoj proceduri", tvrdi Milić, objašnjavajući da kapetan nije mogao da izbegne pticu, koja je ostala mrtva na pisti.
Opisujući atmosferu u putničkoj kabini, šef Letačke operative crnogorskog avio-prevoznika kapetan Milovan Milić kazao je da su putnici u avionu čuli jak udar, ali da u prvom momentu nisu znali šta se dogodilo.
U “Montenegro erlajnzu" navode da su mehaničari zamenili rezervni deo, a da oštećenje radarske kupole nije moglo da ugrozi bezbednost putnika u avionu prilikom sletanja.
Kroz plastiku radarske kupole prodiru meteorološki zraci, koji pilotima prilikom leta daju meteo sliku, ali u tehničkom i bezbednosnom smislu,njen kvar ne može biti fatalan, pišu "Vijesti onlajn".
(MONDO)
Radarska kupola, poznata i kao nos aviona, napravljena je od plastičnog materijala, a ispod nje je smešten meteorološki radar, od udara je potpuno udubljena.
Točkovi “embraera”, koji se u tom trenutku kretao brzinom 250 kilometara na čas, dotakli su poletno-sletnu stazu, a onda je usledio jak udar.
Uplašen od jake buke, orao je pokušao da uzleti sa piste i pobegne, ali se našao na pravolinijskoj putanji aviona.
"Iskusni kapetan Branislav Gak je prisebno zadržao pravac aviona i potom ga zaustavio u redovnoj proceduri", tvrdi Milić, objašnjavajući da kapetan nije mogao da izbegne pticu, koja je ostala mrtva na pisti.
Opisujući atmosferu u putničkoj kabini, šef Letačke operative crnogorskog avio-prevoznika kapetan Milovan Milić kazao je da su putnici u avionu čuli jak udar, ali da u prvom momentu nisu znali šta se dogodilo.
U “Montenegro erlajnzu" navode da su mehaničari zamenili rezervni deo, a da oštećenje radarske kupole nije moglo da ugrozi bezbednost putnika u avionu prilikom sletanja.
Kroz plastiku radarske kupole prodiru meteorološki zraci, koji pilotima prilikom leta daju meteo sliku, ali u tehničkom i bezbednosnom smislu,njen kvar ne može biti fatalan, pišu "Vijesti onlajn".
(MONDO)
Partizan razbio Zvezdu i odigrao najbolji meč sezone! Obradovićev tim dominirao, Grobari slavili pred Delijama
Srbija pregazila Dansku i ide na Eurobasket: Blistali Aleksa i Balša, a moglo je i ubedljivije!
Uhapšeno 11 osoba zbog pada nadstrešnice na Železničkoj stanici: Preti im do 12 godina zatvora
Partizan za 55 dana mora da sakupi milione evra: Rasim Ljajić otkrio koliko crno-beli duguju!
Mondo ukrštenica za 21. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!