Slušaj vest

Jedan turista požalio se na tretman u restoranu na Kornatskim ostrvima, u Hrvatskoj, gde je, kako tvrdi, bio žrtva prevare jer mu je naplaćena viša cena jela nego što je bilo navedeno u jelovniku. Ovo neprijatno iskustvo doživeo je 7. avgusta i odlučio je da sve ispriča za Morski.hr.

Navodi da su prema jelovniku škampi na buzaru bili navedeni za 35 evra, dok je račun bio 40 evra. Ista situacija je bila i sa biftekom od tune. Upozorili su konobara na razliku u ceni, na šta je on odgovorio da "cene u jelovniku nisu relevantne". Ukazali su mu da ovakav način rada nije legalan, a on im je rekao da je "bila inspekcija neki dan" i da je sve u redu. Turista je napomenuo da je konobar imao agresivan pristup i da je bio bahat i da su odustali od daljeg razgovora.

Morski.hr je pozvao vlasnicu kako bi čuo njihovu stranu priče. Nju je prvo začudilo da cene nisu usklađene jer su sve, kako kaže, usklađivali sa kasom. Kasnije je u pisanom odgovoru navela da se radi o "jelovniku od prošle godine koji je korišćen za obuku novih konobara".

"Konobar koji je bio uključen u taj proces je otpušten i zamenjen novom osobom. Remaris sistem ne dozvoljava promenu cena sa menija za svakog gosta, tako da su cene u sistemu identične meniju. Izvinili smo se gostima, račun je izdat po novom meniju, a razliku od 35 do 40 evra smo pokrili kako se gosti ne bi osećali neprijatno i kako bi nam kasa bila uredna", navela je, između ostalog, u svom odgovoru.

letovanje  Foto: Ele Sviridova/Shutterstock, Mazur Travel/Shutterstock, agaglowala/Shutterstock

BONUS VIDEO:

01:44
SVAKOM RESTORANU JEDNO JELO DONESE OGROMAN PRILIV NOVCA! Ugostitelj priznao: "I mi se borimo..." Otkrio caku zašto su baš njega precenili! Izvor: Kurir televizija