Slušaj vest

Uslužni centar za građane za informisanje i pomoć prilikom podnošenja prijava za evidentiranje i upis prava na nepokretnostima uspostavljen je u zgradi Gradske uprave u Ulici kraljice Marije broj 1, saopšteno je iz gradske uprave grada Beograda.

Građani će od 8. decembra, na dva šaltera u prostorijama Gradske uprave u Ulici kraljice Marije 1 u prizemlju ili kancelarijama 1502 i 1506 na 15. spratu, kao i kancelarijama 1609 i 1612 na 16. spratu, moći lično da se informišu, ali i da dobiju pomoć pri podnošenju prijava za legalizaciju.

Takođe, stranke mogu putem imejl-adrese svoj.na.svome@beograd.gov.rs dobiti potrebne informacije o novom zakonu i načinu podnošenja prijave, kao i na sledeće brojeve telefona:

  • Odeljenje za opštinu Zemun 7157-562,
  • Odeljenje za opštinu Novi Beograd 7157-569,
  • Odeljenje za opštinu Zvezdara 7157-575,
  • Odeljenje za opštinu Palilula 7157-620,
  • Odeljenje za opštinu Voždovac 7157-613,
  • Odeljenje za opštinu Savski venac 7157-610,
  • Odeljenje za opštinu Rakovica 7157-621,
  • Odeljenje za opštinu Čukarica 7157-031,
  • Odeljenje za opštinu Vračar 7157-555,
  • Odeljenje za opštinu Stari grad 7157-626,
  • Odeljenje za opštine Surčin, Obrenovac, Grocka, Mladenovac, Barajevo, Sopot i Lazarevac 7157-577

Iz grada napominju da će građani sve informacije i adekvatnu pomoć moći da dobiju od 8. decembra u Gradskoj upravi.

Vaše mišljenje nam je važno - ostavite nam komentar, nije potrebna registracija!

BONUS VIDEO:

02:28
Ko su uhapšeni Stajići zbog nezakonitih legalizacija? Čak 90 stanova izgrađeno protivzakonito, dobili korist od 6.5 miliona evra Izvor: Kurir televizija

(MONDO)