Uslužni centar za građane za informisanje i pomoć prilikom podnošenja prijava za evidentiranje i upis prava na nepokretnostima uspostavljen je u zgradi Gradske uprave u Ulici kraljice Marije broj 1, saopšteno je iz gradske uprave grada Beograda.
Građani će od 8. decembra, na dva šaltera u prostorijama Gradske uprave u Ulici kraljice Marije 1 u prizemlju ili kancelarijama 1502 i 1506 na 15. spratu, kao i kancelarijama 1609 i 1612 na 16. spratu, moći lično da se informišu, ali i da dobiju pomoć pri podnošenju prijava za legalizaciju.
Takođe, stranke mogu putem imejl-adrese svoj.na.svome@beograd.gov.rs dobiti potrebne informacije o novom zakonu i načinu podnošenja prijave, kao i na sledeće brojeve telefona:
- Odeljenje za opštinu Zemun 7157-562,
- Odeljenje za opštinu Novi Beograd 7157-569,
- Odeljenje za opštinu Zvezdara 7157-575,
- Odeljenje za opštinu Palilula 7157-620,
- Odeljenje za opštinu Voždovac 7157-613,
- Odeljenje za opštinu Savski venac 7157-610,
- Odeljenje za opštinu Rakovica 7157-621,
- Odeljenje za opštinu Čukarica 7157-031,
- Odeljenje za opštinu Vračar 7157-555,
- Odeljenje za opštinu Stari grad 7157-626,
- Odeljenje za opštine Surčin, Obrenovac, Grocka, Mladenovac, Barajevo, Sopot i Lazarevac 7157-577
Iz grada napominju da će građani sve informacije i adekvatnu pomoć moći da dobiju od 8. decembra u Gradskoj upravi.
Vaše mišljenje nam je važno - ostavite nam komentar, nije potrebna registracija!
BONUS VIDEO:
(MONDO)