• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Đetići to vole muški!

U Crnoj Gori premijerno je prikazan promotivni spot za ljudska prava gejeva i lezbejki u kome dva fudbalska navijača slave gol poljupcem!

Spot počinje kao i većina reklama za pivo. Grupa mladića prati prenos fudbalske utakmice, nervariju se, dobacuju, pijo pivo.

A onda sledi preokret. Tim za koji navijaju postiže gol, a dvojica mladića iz grupe ga slave poljupcem.

"Hteli smo da centralni dramaturški vizuelni fokus bude na homoseksualnom poljupcu, prvi put na našim televizijama i medijima, ali na način koji neće biti šokantan, već normalan", kazao je reditelj spota Danilo Marunović

On je pojasnio da spot predstavlja parodiju na reklame za pivo, u "krajnje muškoj estetici", i muškom klišeu zabave.

"Namera je bila da taj tabu vizuelno u spotu postoji, a da on kad se vidi ne bude više tabu nego nešto normalno, i mislim da smo u tome uspeli”, zaključio je Marunović.



Centar za građansko obrazovanje (CGO) i LGBT Forum Progres pokrenuli su kampanju u kojoj se na do sada najradikalniji način afirmišu prava lezbejki, gejeva, biseksualnih i transrodnih osoba u Crnoj Gori.

Video spot se direktno obraća grupaciji koja pokazuje najveći otpor prema gejevima.

"Smatrali smo da je takav koncept najbolji odgovor na snažno ukorenjene predrasude u društvu u kojem živimo, gde su LGBT osobe još uvek prepoznate kao pojava protiv koje se treba boriti, porodična sramota ili bolesnici", saopšteno je iz CGO uoči premijere spota "Mi smo dio ekipe!"

"Kultura ljudskih prava još ne stanuje u Crnoj Gori. Na svakom od nas jeste da to promenimo, i da učinimo da ona ipak uđe u svojoj punoći u naše društvo”, rekla je izvršna direktorka CGO Daliborka Uljarević.

Ona kaže da postoje teme koje nisu popularne, a obaveza svih građana koji se ne osećaju kao diskriminisane manjine jeste da se te teme otvaraju.

"Zbog nas, koliko i zbog njih. Jer nikad ne znate da li ćete vi sami sutra biti neka manjina kojoj treba podrška i ohrabrenje", zaključila je Uljarević.

Izvršni direktor LGBT Forum progresa, Zdravko Cimbaljević rekao je da spot poručuje da su LGBT osobe deo društva koje strpljivo čekaju svoje prihvatanje i da su "deo ekipe koja navija i voli".

Cimbaljević je nakon prikazivanja spota, zahvalio glumcima Todoru Vujoševiću i Bojanu Bulatoviću, uručivši im počasne članske karte LGBT Foruma progress.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image