"Nisam Kejt Midlton ni Nives Celzijus, niti je moja (naga) fotografija toliko ugodna za oči", piše Geromela u tekstu reklame, "ali razni su mi mediji dužni novce, a neki mogu platiti samo kompenzacijom kao što je ova stranica reklame", objašnjavajući da je za njenu vrednost mogao da nosi odeću i obući najskupljih marki, da mu je rad plaćen.
"Na fotografiji pravi grimase da ne zaplaće od tuge zbog hrvatske medijske scene i stanja u državi u kojoj je rođen", nastavlja se dalje oglas.
Tako izgleda ukratko prepričan oglas pod nazivom "Novinar je gol" objavljen 2. septembra u nedeljniku Aktual. O razlozima koji su doveli do toga da se odluči za tako radikalan potez Geromela detaljno je opisao u e-mailu koji je objavilo Hrvatsko novinarsko društvo, piše Tportal.hr.
Geromela navodi da od 2004. povremeno objavljuje intervjue i reportaže iz politike i kulture u etabliranim hrvatskim medijima i da se pre mesec dana našao u situaciji da mu nedeljnik Aktual nije isplatio honorare za 13 meseci rada.
Geromela je počeo da brine za svojih 2.000 kuna (266 evra) po intervjuu (sa troškovima leta do Italije ili Španije) "jer velike grupacije isplaćuju sa velikim zakašnjenjem", tek kada se u Aktualu promenio glavni urednik.
Novi urednik mu je rasvetlio situaciju da su svi njegovi intervjui, osim jednoga, objavljeni u Aktualu kada ga je izdavala Aktual Media d.o.o., čiji je račun u blokadi. Sada nedeljnik objavljuje Business Media Grupa (BMG d.o.o.), koja navodno nije dužna isplatiti dugove pređašnjeg izdavača.
Kako je i za taj jedan intervju trebao da dboije 40 odsto manje od dogoovrenog, 2jer su svima smanjene plate", Geromela se odlučio na kompenzaciju.
Na početku taj predlog nije izgledao spektakularno kako je na kraju ispao, jer ponuđen mu je rentiranje automobile (rent-a-car) u vrednosti duga, pa u toplicama (banji) Sv. Martin, pa desetak hiljada kuna kuna u kolačima jedne zagrebačke poslastičarnice…
Na kraju je došla prava stvar – kompenzacija "kupovinom" jedne reklamne stranice u nedeljniku. S poslom su svi bili namireni, novinar je dobio reklamu a firma je za 8000 kuna plus PDV prebila sva dugovanja, mada u menadžmetu nisu bili oduševljeni sadržaj reklame s tekstom protiv nedeljnika i slikom golog saradnika.
Reklama je objavljena u nedeljniku 2. septembra, a dan ranije na web stranici italijanske parlamentarne zastupnice Vladi Luksurije.
Već u samom oglasu Geromela piše da je svestan da je sebi sa ovom reklamom "zatvorio vrata većine medija u državi" a stanje medijske scene dalje u pismu elaborira sa:
"Nakon reklame stiglo mi je na desetine poruka podrške iz inozemstva: ljudi iz kulture i javnog života. Iz Hrvatske - četiri poruke. Osim Sine Karli (prethodne gl. Urednice Aktuala), nijedan hrvatski novinar iz straha nije dopustio da na svom Facebooku objavim njegovu podršku".
(MONDO)
"Na fotografiji pravi grimase da ne zaplaće od tuge zbog hrvatske medijske scene i stanja u državi u kojoj je rođen", nastavlja se dalje oglas.
Tako izgleda ukratko prepričan oglas pod nazivom "Novinar je gol" objavljen 2. septembra u nedeljniku Aktual. O razlozima koji su doveli do toga da se odluči za tako radikalan potez Geromela detaljno je opisao u e-mailu koji je objavilo Hrvatsko novinarsko društvo, piše Tportal.hr.
Geromela navodi da od 2004. povremeno objavljuje intervjue i reportaže iz politike i kulture u etabliranim hrvatskim medijima i da se pre mesec dana našao u situaciji da mu nedeljnik Aktual nije isplatio honorare za 13 meseci rada.
Geromela je počeo da brine za svojih 2.000 kuna (266 evra) po intervjuu (sa troškovima leta do Italije ili Španije) "jer velike grupacije isplaćuju sa velikim zakašnjenjem", tek kada se u Aktualu promenio glavni urednik.
Novi urednik mu je rasvetlio situaciju da su svi njegovi intervjui, osim jednoga, objavljeni u Aktualu kada ga je izdavala Aktual Media d.o.o., čiji je račun u blokadi. Sada nedeljnik objavljuje Business Media Grupa (BMG d.o.o.), koja navodno nije dužna isplatiti dugove pređašnjeg izdavača.
Kako je i za taj jedan intervju trebao da dboije 40 odsto manje od dogoovrenog, 2jer su svima smanjene plate", Geromela se odlučio na kompenzaciju.
Na početku taj predlog nije izgledao spektakularno kako je na kraju ispao, jer ponuđen mu je rentiranje automobile (rent-a-car) u vrednosti duga, pa u toplicama (banji) Sv. Martin, pa desetak hiljada kuna kuna u kolačima jedne zagrebačke poslastičarnice…
Na kraju je došla prava stvar – kompenzacija "kupovinom" jedne reklamne stranice u nedeljniku. S poslom su svi bili namireni, novinar je dobio reklamu a firma je za 8000 kuna plus PDV prebila sva dugovanja, mada u menadžmetu nisu bili oduševljeni sadržaj reklame s tekstom protiv nedeljnika i slikom golog saradnika.
Reklama je objavljena u nedeljniku 2. septembra, a dan ranije na web stranici italijanske parlamentarne zastupnice Vladi Luksurije.
Već u samom oglasu Geromela piše da je svestan da je sebi sa ovom reklamom "zatvorio vrata većine medija u državi" a stanje medijske scene dalje u pismu elaborira sa:
"Nakon reklame stiglo mi je na desetine poruka podrške iz inozemstva: ljudi iz kulture i javnog života. Iz Hrvatske - četiri poruke. Osim Sine Karli (prethodne gl. Urednice Aktuala), nijedan hrvatski novinar iz straha nije dopustio da na svom Facebooku objavim njegovu podršku".
(MONDO)
Stručnjak za energetiku o sankcijama NIS-u: Cene goriva bi otišle u nebesa i došlo bi do nestašice
Partizanovog igrača čeka duža pauza: Mijailović otkrio detalje o povredi košarkaša!
Željko učio igrače kako da promaše slobodno bacanje: Uzeo loptu, šutnuo i okrenuo se ka Amerikancu (video)
Napadnut autobus sa fudbalerima Zvezde u Novom Pazaru! Bačen topovski udar, policija hitno reagovala
Partizan zove navijače, besplatno u Humsku: "Važno je da budemo ujedinjeni"