Hrvatska redio-televizija od 1. januara 2013. godine više neće prekidati igrane filmove i serije reklamnim porukama, iako po zakonu na to ima pravo jednom za vreme trajanja filma, izjavio je direktor HRT Goran Radman na sednici Programskog saveta u utorak.

Radman je rekao da reklama neće biti bez obzira što je to važan element u prihodima, preneo je Tportal.hr.

Do pre nekoliko godina prihod HRT od marketinga iznosio je 340 miliona kuna, u 2011. brojka se zaustavila na 157 miliona, 2012. zaključiće s oko 140 miliona kuna, dok je plan za 2013. godinu 111 miliona kuna.

Ukidanjem reklama u serijama i filmovima i raskidanjem ugovora s AGB Nielsenom, firmom koja jedina u Hrvatskoj pruža uslugu merenja gledanosti, HRT je odlučio da napravi zaokret kod oglašavanja.

Tako se dogodine oglasni prostor neće prodavati na osnovu gledanosti emisija, već po sekundi. Zbog toga se pretpostavlja da će HRT izgubiti određeni deo oglašivača.

Portal navodi da raskidanjem ugovora sa "Nilsenom" HRT štedi oko šest miliona kuna (oko 790.000 evra), dok bi gubitak zbog ukidanja reklama u serijama i filmovima trebalo da iznosi između tri i pet miliona kuna (od 400.000
do 660.000 evra).

(Fonet)