"Porše" (Porsche) je 2006. godine prodao čak 53 sportska automobila u Bosni i Hercegovini, što je rekordan bilans otkako se ova ekskluzivna marka i zvanično pojavila na tržištu BiH, pišu banjalučke "Nezavisne novine" u utorak.

Prodajnim rezultatima "Poršea", sinonima za luksuz i ekskluzivnost, nimalo nije smetalo što posluju u zemlji u kojoj je prosečna plata nešto iznad 500 konvertibilnih maraka (250 evra).

Ove godine uspeli su da prodaju i supersportsku kareru turbo, koja košta "tričavih" 356.000 KM (187.000 evra)!

"Uprkos teškoj ekonomskoj situaciji, prodaja je premašila sva očekivanja", iznenadjen je Edin Grcić, šef prodaje u predstavništvu "Poršea", koje deluje u sastavu "ASA holdinga", generalnog zastupnika takozvanih "narodnih" automobila - "Škode" i "Folksvagenove" grupacije.

U "Poršeu", koji se na tržištu BiH pojavio u septembru prošle godine, planirali su da će da prodaju oko 30 automobila, ali kako govore brojke, potcenili su bosanske biznismene, koji su gotovo jedini kupci veoma skupih vozila.

"To su uglavnom biznismeni, vlasnici raznih kompanija, mada ima i onih za koje nikad ne bi pomislili da će kupiti porše", rekao je Grcić, koji nije želeo da otkrije imena klijenata.

(MONDO)