Crnogorski telekomunikacioni operateri samo načinom obračuna godišnje naplate gradjanima izmedju osam i 12 miliona evra više za obavljene telefonske razgovore, objavio je podgorički Centar za zaštitu potrošača.
Crnogorski telekomunikacioni operateri samo načinom obračuna godišnje naplate gradjanima izmedju osam i 12 miliona evra više za obavljene telefonske razgovore, objavio je podgorički Centar za zaštitu potrošača.Savetnik Centra Predrag Boljević je rekao da je to posledica toga što se svaki pojedinačni razgovor deli na intervale čija se dužina potom meri impulsima.
"Na taj način se u svakom razgovoru zaračuna i do 50 odsto intervala više nego što je on stvarno trajao", objasnio je Boljević.
On je istakao da taj način obračuna najviše šteti ljudima koji kratko i često razgovaraju, jer im u proseku, na primer, u mobilnoj telefoniji za svaki razgovor bude zaračunato najmanje šest sekundi više od stvarno ostvarenih, a u fiksnoj od 15 do 30".
(Tanjug)