Sektor za vanredne situacije MUP i medicincke ekipe bile su u pripravnosti, ali na sreću nije bilo potrebe za intervencijom, jer je pilot bezbedno i bez problema uspeo da sleti.

Prema informacijama "Vijesti", neposredno nakon poletanja pilot je obavestio nadležne na aerodormu da se avionu nije vratio stajni trap i da će se vratiti nazad.

Pilot nije tražio da se zbog toga podigne bezbednost na aerodromu, ali su aerodromske vlasti odmah alarmirali MUP i Klinički centar Podgorica.

Agencija Beta javila je da se avion vratio zbog kvara i da je morao da se, pre sletanja, oslobodi velike količine goriva.

Iz Montenegro erlajnsa nezvanično je objašnjeno da incident nije strašan i da je praksa da se u takvim situacijama avion vrati na pistu sa koje je uzleteo.

To je bezopasno, jer je avion tako u pravoj poziciji za sletanje. Mnogo bi gore da prilikom sletanja ne može da se izvuče stajni trap. Jedino je moglo da bude problematično ako je u pitanju embrajer, koji ima senzore koji blokiraju upravljanje, jer zbog takvog položaja stajnog trapa daje signal da je avion još na zemlji, rekao je sagovornik "Vijesti."

(MONDO, foto: Guliver/Getty Images/Thinkstock)