Gradski inspektori u Banjaluci utvrdili su tehničku neispravnost kod osam od 18 vanredno kontrolisanih autobusa, a najviše ih je imalo neispravne kočnice.
Načelnik inspekcijskog odeljenja Slaviša Sandić kazao je da je iz saobraćaja isključeno pet autobusa zbog neispravnosti uređaja za kočenje i uređaja za upravljanje, tri autobusa isključena su zbog neispravnosti radne kočnice, a dva zbog neispravnosti pomoćne kočnice.
Izvršni direktor Sektora održavanja i snabdevanja u "Autoprevozu" Dejan Mijić smatra da kontrola tehničke ispravnosti gradskog i prigradskog saobraćaja nije bila objektivna.
"Od ukupno isključenog broja, naše jedno te isto vozilo je po tri puta isključivano u roku od dva dana, da se ne bi isključivao neko drugi", tvrdi Mijić.
On je dodao da je inspekcija radila samo dva dana, posle čega je kontrolu nastavio MUP gde su, kako kaže, kad više nisu mogli da nađu nikakvu neispravnost, pisali da je u autobusu "zamagljeno bočno staklo, napukao retrovizor, da se na šoferšajbni nalaze tačkice..."
"Nemamo ništa protiv toga da se utvrdi kvar, ali kad se ciljano ide na to da se traže kvarovi, onda je to stvaranje pogrešne slike o gradskom prevozu u Banjaluci, koji je najkvalitetniji u regionu", tvrdi Mijić.