![](/img/placeholders/placeholder-mondo.png)
Austrijske železnice su, kako izveštava portal Seebiz, došle do saznanja da njihove lokomotive, koje imaju veću težinu, više ne mogu sigurno da saobraćaju zbog loše infrastrukture u Sloveniji.
Stranka Mira Cerara, koja će voditi buduću slovenačku vladu, najavila je da će organizaciju železničkog sistema tokom svog mandata uskladiti s evropskim direktivama u tom sektoru.
"To ćemo postići osiguranjem stabilnog nivoa finansijskih sredstava za izvođenje javnih radova na državnoj infrastrukturi i postupnim udruživanjem nekih upravljačkih funkcija na državnoj saobraćajnoj infrastrukturi (železnice, autoputevi, državni putevi, vodna infrastruktura)", piše u programu.
Seebiz navodi da se u programu ne spominje izgradnja drugog koloseka na relaciji Koper-Divača i podseća da je ekonomista Jože P. Damijan nedavno izjavio da je drugi kolosek više nego neophodan.
Alternativa gradnji drugog koloseka, koja je procenjena na 1,3 milijarde evra, jeste gradnja pruge između Kopra i Trsta, što znači gubitak pretovara za Slovenske železnice. Kratku prugu između Kopra i Trsta moguće je izgraditi već za 50 do 100 miliona evra, ali tako bi se prevoz tereta preusmerio na italijanske logističke koridore. Umesto kroz Sloveniju, teret za Austriju putovao bi preko Trsta i Celovca prema Beču.
Zvezda u drami pobedila Partizan i odbranila Kup: Mekintajer doneo petu "Žućkovu levicu" u nizu
Da li je ovo ključni detalj finala Kupa Radivoja Koraća? Snimak otkriva zašto je Obradović pobesneo
"Nisu igrači odlučili finale, znamo svi o čemu pričamo": Obradović siguran da je i navijačima Partizana jasno
"Manje smo kukali, ružno je da se tako omalovažava": Zvezdin MVP Filip Petrušev traži više poštovanja
"Kukanje i plakanje pre utakmice, opet će skretati pažnju sa ovoga": Nedović rekao samo jedno posle derbija