Od delimične rekonstrukcije pruge Beograd Bar u aranžmanu sa italijanskom Vladom I žejeznicom najverovatnije neće biti ništa, pišu “Vijesti” pozivajući se na neimenovane izvore iz crnogorske žejeznice.

Italijani su bili zainteresovani za dobro železničko povezivanje 4B (Barija, Bara, Beograda i Budimpešte), jer u Rumuniji imaju nekoliko hiljada malih i srednjih preduzeća. Sama izrada studije izvodljivosti modernizacije i delimične rekonstrukcije pruge Beograd – Bar, koju je finansirala italijanska Vlada koštala je million evra.


Studija je pokazala da bi za modernizaciju i rekonstrukciju najkritičnijih deonica u Crnoj Gori i Srbiji u narednih deceniju, dve trebalo potrošiti između 200 i 300 miliona evra.

Prema informacijama podgoričkog dnevnika iz crnogorske železnice, Italijani su odustali od ove investicije jer im se nimalo nije dopalo stanje jedne od najtežih pruga u Evropi.

Opširnije na mondo.me.