U ovom automobilu svojevremeno su se po Beogradu vozili predsednici dve zemlje i njihove supruge. Limuzina, nastala u halama "Dženeral motorsa" u Detroitu, sa ugrađenim specijalnim "mercedesovim" motorom, već godinama propada na ledini u domaćinstvu Momčila Čavića, piše Glas Srpske.

"Krajsler" je tu ostavljen pre nekoliko godina, a vlasnik se ne javlja, jer je odavno otputovao u inostranstvo. Vozilo je pre minulog rata nabavio na javnoj prodaji u Generalštabu JNA u Beogradu i odvezao ga u rodni Drvar. Kada je grad koji je nosio Titovo ime u jesen 1995. godine padao u protivničke ruke, a narod se masovno selio, vlasnik je uspeo da ga izvuče i sa njim stigne u Štrpce. Među onima koji su vozili "krajsler" je i profesionalni vozač Jelenko Marić, koji je posle izbeglištva iz Drvara, život nastavio u Prnjavoru.

"Nekoliko godina sam uživao vozeći to čudo od automobila. Privlačio sam pažnju prolaznika, jer takvog automobila nema na prostorima bivše države. Bilo je nekoliko ponuda potencijalnih kupaca, a kretale su se i do 30.000 eura. Do pazara nije došlo, jer to nije želeo moj ujak, inače vlasnik vozila", rekao je Marić.

Kaže da je "krajsler" još u dobrom stanju i da bi uz male intervencije ponovo mogao zakrstariti putevima.

"Sigurno je da vozilo ima posebnu vrednost, pogotovo za bogate kolekcionare, baš zbog činjenice što ga je Kenedi naručio i poklonio Titu. Na zapadu bi takva vozila dostigla astronomski iznos", rekao je Marić.

I zbog tragične sudbine predsednika Kenedija, koji je ubijen u Dalasu nekoliko meseci posle uručenja ovog poklona Titu, zapušteni "krajsler" iz Štrbaca postao je svojevrsni raritet. Svesni su toga i u opštinskoj turističkoj organizaciji pa pokušavaju da pronađu način da ovu atrakciju na četiri točka pretvore u turistički brend.