"Dnevnim novinama" je to nezvanično rečeno u Ministarstvu pomorstva i saobraćaja i objašnjeno da je glavni razlog taj što mora da se čeka da se prvo slegne trusno zemljište i obezbijedi klizište, nakon čega će se krenuti u izradu novog projekta koji bi bio završen između četiri i šest meseci.

Tek posle izrade projekta počeli bi glavni radovi koji bi mogli da potraju i nekoliko meseci, u zavisnosti od situacije na terenu.

Građevinski inžinjer Miloš Mrvaljević rekao je da se put privremeno može sanirati za 15-20 dana, ali da se za neko trajno rešenje mora čekati i godinu.

“Rešenje se može napraviti za mesec, dva. Međutim, baš neko pravo, kvalitetno rešenje zahteva veliki novac. Mora geologija da se uradi, pa na osnovu nje projekat, pa tek onda da se izvedu građevinski radovi koji će sigurno biti jako skupi”, rekao je on.

Za to je, dodao je Mrvaljević, potrebno duže vreme.

“Na osnovu mog iskustva, s obzirom na to da je velika površina zahvaćena, to zahteva i ogromne radove pa bi se to sigurno godinu dana radilo, s tim što će se put privremeno osposobiti, pa će se raditi etapu po etapu i put bi bio stalno prohodan”, objasnio je Mrvaljević.