Avaz se obrukao tuzi dopisnika

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

EX YU

Avaz se obrukao, tuži dopisnika!

Izvor mondo.ba
Izvor mondo.ba

Dnevni Avaz objavio je danas lažiranu anketu o procesu protiv Radončića. Među anketiranim Zeničanima je i poznati komičar Riki Džervais, ali pod imenom Dževad! Iz Avaza su se izvinili i naveli da će podići tužbu protiv svog dopisnika.

"Dnevni avaz" je u današnjem izdanju objavio anketu među građanima Zenice, a u vezi sa time šta građani misle o procesu koji se na Sudu BiH vodi protiv lidera SBB-a Fahrudina Radončića. Međutim, ispostavilo se da je anketa lažirana, a iz "Dnevnog avaza" su se izvinili javnosti i naveli da će suspendovati dopisnika i podići tužbu za nadoknadu štete.

"Povodom grube greške i manipulacije u pripremi ankete s građanima Bosne i Hercegovine na području Zenice, u današnjem broju našeg lista, Urednički kolegijum 'Dnevnog avaza' upućuje duboko izvinjenjesvim našim vernim čitaocima i javnosti, te ih radi objektivnog informiranja obaveštavamo o sledećem:

Anketa s građanima Bosne i Hercegovine s pitanjem kako komentirišu višesedmični politički progon lidera SBB-a Fahrudina Radončića rađena je diljem Bosne i Hercegovine, a netačnosti su otkrivene isključivo u delu ankete rađenom na područu Zenice. Preliminarnom unutrašnjom proverom utvrđeno je da je za manipulacije u pripremi ankete odgovoran dopisnik Dnevnog avaza iz Zenice Adnan Džonlić", stoji u saopštenju Uredničkog kolegijuma "Dnevnog avaza".

Kako navode, on je u popodnevnim satima 13. marta dobio zadatak od resornih urednika da napravi anketu. U 17 sati tog dana poslao je urednicima anketu s osam osoba koje je navodno intervjuisao.

"Također,uz izjave je priložio lažne fotografije osoba, verovatno uzete s interneta, kao i njihova izmišljena imena. Budući da je reč o dugogodišnjem zaposlenom našeg lista, resorni urednici nisu doveli u sumnju sadržaj ankete i fotografije, pa je ona i objavljena. Uposlenik Džonlić u svojoj izjavi glavnom uredniku, kao i pisanom izjavom, potvrdio je da 'u potpunosti prihvata odgovornost i krivicu koja je samo njegova'. Uredništvo vrši provere da li je sličinih postupaka dopisnika Džonlića bilo i ranije.

U razgovoru s glavnim i odgovornim urednikom Dnevnog avaza Džonlić nije negirao da je bio pod pritiscima da podmetne lažnu anketu uredništvu u Sarajevu. Ali, nije otkrio iz kojih je motiva izvršio pokušaj urušavanja integriteta našeg lista", stoji u saopštenju.

"Uredništvo Dnevnog avaza smatra da je riječ o nedopustivoj zloupotrebi dopisnika iz Zenice, kao i težoj povredi radne odgovornosti, zbog čega je protiv uposlenika Džonlića pokrenut disciplinski postupak i on će biti suspendiran s dužnosti do njegovog okončanja, a bit će razmotrene i mjere otkaza", naveli su iz Avaza.

"Menadžment 'Avaz-roto pressa', kao izdavača 'Dnevnog avaza', u konsultacijama s pravnim timom naše kuće razmotrit će mogućnost pokretanja tužbe protiv zaposlenog Adnana Džonlića radi nadoknade štete Avaz-roto pressu zbog urušavanja ugleda lista čiji je uposlenik bio godinama.

Još jednom upućujemo duboko izvinjenje bh. javnosti, a onima koji stoje iza dugogodišnje hajke protiv našeg lista poručujemo da nas ni ovakvim smišljenim podvalama neće uplašiti i ućutkati. Istina je najjače oružje, a mi se istine ne bojimo", stoji na kraju saopštenja Uredničkog kolegija Dnevnog avaza.

Inicijalizacija u toku...

Komentari 2

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Gz

Hahaha! Ko da je BN

građanin Cane

Š'ae ba? Šega..

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU

loader