Ruski tajkun kupuje televiziju od Amfilohija

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

EX YU

Ruski tajkun kupuje televiziju od Amfilohija?

Izvor mondo.rs
Izvor mondo.rs

Ruski tajkun Konstatin Malofejev, vlasnik TV Carigrad, u pregovorima je sa Mitropolijom crnogorsko-primorskom radi kupovine Televizije Novi iz Herceg Novog, saznaju Dnevne novine iz dobro obaveštenih izvora.

  Crnogorska javnost je za Konstatina Malofejeva prvi put čula sredinom aprila prošle godine kada je finansirao i organizovao donošenje "blagodetnog ognja" ispred Cetinjskog manastira. Zbog tog čina Malofejev je dobio blagoslov od mitropolita crnogorsko-primorskog Amfilohija.

"Ako je Malofejev grešan, onda ga je ovaj oganj spasio", kazao je tada mitropolit o ruskom oligarhu.

Od tada se u Crnoj Gori sve češće pominje Malofej. Na njegovoj televiziji "TV Carigrad" lider Nove srpske demokratije Andrija Mandić je prognozirao sukobe u Crnoj Gori po severnoafričkom scenariju.

Nedavno je Ministarstvo spoljnih poslova i evropskih integracija saopštilo Pobjedi da je Konstantin Malofejev nepoželjna osoba u Crnoj Gori, jer se nalazi na spisku osoba koje podležu sankcijama uz napomenu da su mere protiv Malofejeva uvedene zbog delovanja koja podrivaju ili ugrožavaju teritorijalni integritet, suverenitet i nezavisnost Ukrajine.

Malofejev, oligarh blizak ruskom predsjedniku Vladimiru Putinu, na listi je ruskih državljana kojima je Evropska unija uvela sankcije zamrzavanja imovine i zabrane putovanja u zemlje EU.

Odluku Savjeta Evropske unije o uvođenju međunarodnih restriktivnih mera prema Malofejevu od 17. marta 2014. godine, podržala je Vlada Crne Gore i produžavala svakih šest meseci.

Iz MVPEI je Pobjedi saopšteno da je poslednja odluka o sankcijama prema ruskim državljanima među kojima je i Malofejev doneta 14. septembra 2015. godine.

Pregovori o eventualnoj trgovini između Mitropolije i Konstantina Malofejeva, za sada su prekriveni velom tajne. Dnevnim novinama je potvrđeno da su pregovori u toku, ali nisu uspeli da dobiju nijedan detalj. Samo je poznato da Malofejev nije dolazio u Crnu Goru, ali da je i ovih dana aktivan. U njegovu organizaciju je pre nekoliko dana donešen blagodetni oganj u Hram Hristovog vaskrsenja u Podgorici, a organizovao je, između ostalog, i odlazak lidera Nove srpske demokratije i Demokratskog fronta Andrije Mandića u Jerusalim.

Upravo po ovakvim aktivnostima je Malofejev i poznat, jer je on, po ubeđenju, kako je rekao, vatreni monarhista, ali i jedan od omiljenih tajkuna ruskog predsednika Vladimira Putina. U Rusiji je 2014. godine pokrenuo pravoslavnu TV stanicu "Carigrad" koja promoviše takve stavove.

"Snažno se zalažem za savez pravoslavnih država koji bi činile Rusija, Bugarska, Grčka i Srbija", rekao je nedavno oligarh ruskim medijima, a neki mediji tvrde da on pod pojmom "Srbija" računa i na Crnu Goru i Republiku Srpsku.

Molofejev je prema pisanju ruskih medija, što je prenela i Pobjeda, snažan protivnik gej prava i sponzoriše konferencije o vrednostima tradicionalne porodice kojima prisustvuju oštri protivnici gej brakova.

"Odrasla osoba može odabrati sopstveni način zabave u spavaćoj sobi, ali država i poreski obveznici ne bi trebalo da podržavaju učenje dece različitim vidovima seksualnih perverzija", rekao je Malofejev.

Njegova "Velika fondacija Svetog Vasila" je najveća ruska pravoslavna dobrotvorna organizacija, a podigao je i bogosloviju nedaleko od Moskve.

Malofejev je vlasnik i jedne popularne grčke televizije, dok je u Bugarskoj ušao u posao kupovine kanala "TV7" i "News 7" sa kontroverznim bugarskim tajkunom Cvetanom Vasilevim, donedavnim vlasnikom "Staklare Paraćin".

Prema informacijama do kojih su došle Dnevne novine, osnivač "Televizije Novi", poznati crnogorski novinar Perica Đaković poklonio je, prošle godine, ovu medijsku kuću Mitropoliji crnogorsko-primorskoj. Novi vlasnik je izričito tražio da Đaković ostane na mestu izvršnog direktora. Đaković se juče nije javljao na broj telefona dostupan redakciji Dnevnih novina, tako da nisu mogli dobiti i zvaničnu potvrdu o pregovorima o kupovini tog medija.

Komentari 2

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Serbia forever

Čovek je car.

Liberal

Eto ko je finansirao nemire po CG sa Mandicem ali uzalud, propali su

special-image

PRODAVNICA

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU

Inicijalizacija u toku...
loader