EX YU

CRNOGORSKI PILOT OTKRIO SVE O POSLEDNJEM LETU: Bilo je emocija i suza tog jutra, nadam se da ovo nije kraj!

Autor Tamara Sekulović

Crnogorska vlada odlučila je da ukine avio-kompaniju Montenegro erlajns zbog velikih dugova, a u poslednjim letovima se istakao pilot Nikola Pavlićević.

Izvor: Printscreen/TV PRVA

Na poslednjem jutarnjem letu Montengro erlajnsa, u petak, na relaciji Podgorica - Beograd, kapetan je bio pilot iz Bara, mladi Nikola Pavlićević, koji se na poseban način, srcem na nebu iznad Crne Gore, oprostio od nacionalne avio kompanije i privukao pažnju celog regiona.

On je sada bio gost u "Jutarnjem" programu TV Prva, gde je lično ispričao celo iskustvo njegovog poslednjeg leta koji je obavio za Montenegro erlajns u jutarnjim časovima u petak.

"Sam dolazak tog jutra na aerodorm i susret s posadom je bio emotivan, a bilo je čak i suza. Bila nam je želja da se izrazimo na takav način, a poruke podrške stižu sa svih strana", istakao je on u vezi sa "crtanjem" srca na nebu.

U jednoj od svojih poruka na društvenim mrežama, mladi pilot je napisao da mu je to bio "najlepši let u karijeri".

"Podeljene su emocije, bio je i najlepši i najtužniji let, ali definitivno je najemotivniji. Do sad sma napravio oko 2.000 letova u ovoj firmi, nadam se da će se nešto desiti i da ćemo nastaviti s operacijama", optimističan je Nikola koji i dalje ne pravi nikakve planove za naredne poslove.

"Još uvek je sve sveže da bih doneo neke profesionalne odluke, sačekaću da prođe malo vremena."

Nikola u MA radi već osam godina, a otkaz je svima došao iznenadno.

"Nije lako i verovatno će biti potrebno da prođe vreme da se naviknemo na sve ovo, jer radim ovde već 8 godina. Verujem da je celu naciju i celo okruženje iznenadila ova odluka i način na koji saznajemo to nije profesionalan. Malo je i neljudski potez, po meni", smatra Pavlićević.

I dok je priča o zatvaranju Montenegro erlajnsa rastužila mnoge, a dirljiv gest "iscrtanog srca" u vidu promenje putanje aviona od Podgorice ka Beogradu oduševio ljude na društvenim mrežama, bilo je i onih koji su kapetanu Pavlićeviću zamerili što je ovim potezom "potrošio mnogo goriva" u trenutku kada je cela kompanija u finansijskoj krizi.

Pilot se i povodom ovoga bio prethodno oglasio, gde je pokušao da objasni ljudima da gorivo ne košta koliko oni misle i da je to skretanje, koje je bilo u dogovoru sa svima, koštalo oko 300 evra iznad regularne cene goriva, kao i da je spreman da on to plati ukoliko je potrebno.

"Ne možemo da zabranimo nikome da komentariše loše, a obratio sam se na tu temu zato što ljudi nisu upoznati s avijacijom dovoljno, pogotovo komentari da gorivo na tom letu košta 10 ili 15 hiljada evra. Onda sam morao da im objasnim da se ne radi o takvoj cifri. Samo sam želeo da pokažem da nije tako kao što ti neki ljudi misle i optužuju nas. 'Kritično srce' je koštalo oko 300 i nešto evra, a opet ponavljam da sam spreman da platim taj novac", istakao je Pavlićević.

Montenegro Erlajns od subote zvanično više ne saobraća nakon 26 godina rada, jer kompanije nije mogla da isplati dugove, a Vlada Crne Gore nije našla način da održi nacionalnu avio kompaniju u životu.

Avion Montenegro Erlajnsa koji je sinoć u 19:36 poleteo iz Beograda za Podgoricu, u koju je sleteo posle samo 37 minuta, obavio je poslednji let ove kompanije.

(Mondo)

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.