• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Novo zanimanje - bloger

Kompanije poput Koca-kole, Mariota ili Kodaka nedavno su zaposlile "šefa bloga", kako bi promovisao kompaniju potrošačima i privukao potrošače da učestvuju u pisanju bloga.

Kompanije poput Koca-kole, Mariota ili Kodaka nedavno su zaposlile "šefa bloga", kako bi promovisao kompaniju potrošačima i privukao potrošače da učestvuju u pisanju bloga.

"Zaposliti blogera, koji je odgovoran za sve tekstove koji se nalaze na webu, prava je stvar jer na taj način kompanija može ispravno prezentovati brend firme", kaže konsultant i bloger kompanije Viral garden Mek Kolier.

Međutim, iako se službeni blog kompanije kod nekih kompanija pokazao dobrom odlukom, na njega se, prema istraživanju SocialTexta, odlučilo tek 11 posto od 500 svetski poznatih firmi s Forčunove liste.

Naime, popularnost korporativnih blogova je u zadnje tri godine porasla za svega četiri posto.

"Razmišljanje poput onoga 'I mi to moramo učiniti' više nije popularno", objašnjava Pol Gilin, konsultant i autor romana "Novi uticaji".

Gillin je istaknuo da niko ne garantuje da će službeni bloger biti "prava stvar" koja će osnažiti brend kompanije, već firme pomoću bloga postaju "otvorenije" prema zaposlenima i potrošačima.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image