• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Sedam loših poslovnih navika

Zbog loših poslovnih navika nije retkost da zaposleni često ogovaraju kolege. Evo onih najzastupljenijih:

Zbog loših poslovnih navika nije retkost da zaposleni često ogovaraju kolege. Evo onih najzastupljenijih:

Znatiželja - ono što zaista iritira ljude je kada pojedinca zanimaju sve stvari. Zato, kad sledeći put čujete došaptavanja zaposlenih, dvaput razmislite pre nego što im se priključite.

Doći na sastanak nepripremljen - tako oduzimate drugima vrijeme. Ne samo da ćete ostaviti utisak neprofesionalnog radnika, nego će kolege smatrati da je bolje da se niste ni pojavili. Stoga, neka vam uđe u naviku da se pripremite za svaki sastanak.

Podilaziti nadređenima - nećete ostaviti dobar utisak na svoje kolege budete li podilazili svom nadređenom. Naime, postoji vreme kada se morate izboriti za sebe i svoja prava. Ukoliko to ne učinite, kolege će na vas gledati kao "slabu" osobu i neće vas ceniti. Stoga, izrecite svoj stav.

Opterećivati druge s privatnim problemima - ne zanima baš celi svet vaš privatni život. Naprotiv, velika je verovatnoća da većina kolega ne želi ništa da zna o vašem privatnom životu a zbog pristojnosti vam to neće reći. Dakle, ne ponašajte se s kolegama s posla kao sa najboljim prijateljima iz privatnog života.

Prisvajanje tuđih predmeta - možda vama izgleda mala i nebitna stvar, ali ljudi postaju ljuti kada vide da im kolega hoda okolo s njihovim stvarima. Još veću neugodnost izaziva kada moraju da da pitaju da dobiju nazad svoj predmet, na primer digitron i slično.

Glasno razgovaranje - strahujete da je jačina vašeg glasa prilikom telefoniranja toliko glasna da vas svi čuju? Imate razloga za zabrinutost jer mnogi se ne mogu usresrediti na rad, jer ih ometa vaše razgovaranje. Pronađite praznu sobu ukoliko planirate dugi razgovor.

Neodlučnost - Poverenje je značajan korak za napredak u karijeri. Ukoliko ste nesigurni u sebe, ni druge vas osobe neće ceniti.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image