Coca-Cola u Srbiji počinje jedan veoma neobičan, i veoma važan projekat. Preplavljeni kulinarskim kanalima i emisijama u kojima se spremaju više ili manje egzotična jela sa isto tako egzotičnih destinacija, sada će gledaoci u Srbije moći da vide nešto autentično i - otrgnuto od zaborava.

Mondo/Georgi Mitev Šantek Coca Cola pokreće serijal "Nezaboravni ukusi Srbije"

U video serijalu "Coca-Cola putovanje - Nezaboravni ukusi Srbije" biće predstavljena neka od najautentičnijih jela iz cele Srbije.

U želji da sačuva neka od tradicionalnih jela iz cele zemlje i vrati ih na današnje trpeze, Coca-Cola, za koju kažu da se savršeno uklapa uz sve ukuse, zaputila se u gastro avanturu kroz Vranje, Bojnik, Leskovac, Pirot, Aleksinac, Potpeće, Ljig, Rogljevo, Vršac, Zrenjanin, Sumrakovac kod Boljevca i Debeljaču.

"Coca-Cola je odavno deo naših obroka, ali, sada smo želeli da odemo i korak dalje i pokažemo da je 'coca-cola' sjajan par, ne samo modernim obrocima već i nekim tradicionalnim, pomalo zaboravljenim lokalnim jelima", kaže Tanja Petrović, marketing direktor Coca-Cola Srbija.

Autentična jela poput samse sa trljanicom, urde, belmuža, kalindža, bunura sa sirom, i mnogih drugih, biće ponovo otkrivena u video serijalu i dobiće duh modernog uz pomoć kulinarskog entuzijaste Ivana Markovića, koga na ovom putovanju prati i poznati radio voditelj Filip Ugrenović.

Srpskom auditorijumu će jela biti prikazana u originalnom ali i osavremenjenom vidu, kroz 12 uzbudljivih epizoda koje će biti emitovane na zvaničnoj Coca-Cola Facebook stranici.

Povodom najave emitovanja, Coca-Cola je u Srbiji, na Zlatiboru, otkrila prvi ručno rađeni bilbord.

Tanja Petrović tu ističe još jedan segment koji je veoma važan i za kompaniju, ali u za samu Srbiju.

Kajmak je stvarno naš, a sarma?

"Kao i do sada, i kroz ovaj projekat želimo da podržimo lokalnu zajednicu. U ovom slučaju tako što ćemo pored starih recepata u čitavu ideju uključiti i stare zanate. Otud i ručno tkani bilbord. Duboko smo uvereni da je snaga našeg brenda u činjenici da može postati deo svakog aspekta zajednice u kojoj posluje i uzvratiti joj ostavljajući zajedničko nasleđe upravo kroz ovakve projekte“, kaže Petrović.