Automobil "zastava 10" proizvodiće se u kragujevačkoj fabrici još najmanje dve godine, ali italijanski Fijat još nije odredio obim proizvodnje i brend vozila, izajavio je direktor Zastava auta Zoran Bogdanović.
Automobil "zastava 10" proizvodiće se u kragujevačkoj fabrici još najmanje dve godine, ali italijanski Fijat još nije odredio obim proizvodnje i brend vozila, izajavio je direktor Zastava auta Zoran Bogdanović.
On je rekao da će nakon prelaznog perioda od dve godine Fijat početi proizvodnju novih modela u punom kapacitetu, od 300.000 automobila godišnje.
Bogdanović je ocenio da je italijanski partner zainteresovan da zadrži proizvodnju "zastave 10", koja se radi prema licenci za "punto 3", najprodavanije Fijatovo vozilo u Evropi.
"Fijat će planove za 'zastavu 10' precizirati ugovorom o zajedničkom ulaganju, što znači da će biti doneta odluka o obimu proizvodnje, izboru tržišta i brendu pod kojim će se vozilo i dalje proizvoditi", naveo je on.
Serijska proizvodnja "zastave 10" u Kragujevcu počela je sredinom 2007. godine i do sada je proizvedeno 4.000 vozila.
"Sa linija silazi 400 automobila mesečno , a proizvodnja bi, ako Fijat tako odluči , mogla da bude i udvostručena uz minimalne investicije u opremu i upošljavanje 20 odsto novih radnika", rekao je Bogdanović.
On je dodao da na proizvodnji "zastave 10" radi 350 radnika, koji su u prednosti u odnosu na zaposlene u drugim Zastavinim pogonima, pošto su zahvaljujući saradnji Fijatom već stekli neophodna znanja o primeni visokih tehnologija.
Poslovna saradnja fabrike Zastava auto sa Fijatom počela je u septembru 2005. zaključivanjem komercijalnog ugovora sa italijanskim proizvođačem, o kupovini licence, znanja i opreme.
Država je tada Fijatu otpisala dugove od 11,5 milona evra, a kragujevačka fabrika je isto toliko sredstava uložila u instaliranje nove opreme za početak proizvodnje "zastave 10".
Direktor Zastava auta Zoran Bogdanović kazao je da je kragujevački proizvođač do sada najvise problema imao sa prodajom "zastave 10" u zemljama bivše SFRJ, Rumuniji, Bugarskoj i Albaniji.
Prema njegovim rečima, Fijatovi dileri su namerno obarali cene svih modela vozila tog italijanskog proizvođača, pošle čega se Zastava, zbog nelojalne konkurencije, povukla sa tih tržišta.
(Beta)
On je rekao da će nakon prelaznog perioda od dve godine Fijat početi proizvodnju novih modela u punom kapacitetu, od 300.000 automobila godišnje.
Bogdanović je ocenio da je italijanski partner zainteresovan da zadrži proizvodnju "zastave 10", koja se radi prema licenci za "punto 3", najprodavanije Fijatovo vozilo u Evropi.
"Fijat će planove za 'zastavu 10' precizirati ugovorom o zajedničkom ulaganju, što znači da će biti doneta odluka o obimu proizvodnje, izboru tržišta i brendu pod kojim će se vozilo i dalje proizvoditi", naveo je on.
Serijska proizvodnja "zastave 10" u Kragujevcu počela je sredinom 2007. godine i do sada je proizvedeno 4.000 vozila.
"Sa linija silazi 400 automobila mesečno , a proizvodnja bi, ako Fijat tako odluči , mogla da bude i udvostručena uz minimalne investicije u opremu i upošljavanje 20 odsto novih radnika", rekao je Bogdanović.
On je dodao da na proizvodnji "zastave 10" radi 350 radnika, koji su u prednosti u odnosu na zaposlene u drugim Zastavinim pogonima, pošto su zahvaljujući saradnji Fijatom već stekli neophodna znanja o primeni visokih tehnologija.
Poslovna saradnja fabrike Zastava auto sa Fijatom počela je u septembru 2005. zaključivanjem komercijalnog ugovora sa italijanskim proizvođačem, o kupovini licence, znanja i opreme.
Država je tada Fijatu otpisala dugove od 11,5 milona evra, a kragujevačka fabrika je isto toliko sredstava uložila u instaliranje nove opreme za početak proizvodnje "zastave 10".
Direktor Zastava auta Zoran Bogdanović kazao je da je kragujevački proizvođač do sada najvise problema imao sa prodajom "zastave 10" u zemljama bivše SFRJ, Rumuniji, Bugarskoj i Albaniji.
Prema njegovim rečima, Fijatovi dileri su namerno obarali cene svih modela vozila tog italijanskog proizvođača, pošle čega se Zastava, zbog nelojalne konkurencije, povukla sa tih tržišta.
(Beta)