• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Proizvodnja "zastave 10" još dve godine

Automobil "zastava 10" proizvodiće se u kragujevačkoj fabrici još najmanje dve godine, ali italijanski Fijat još nije odredio obim proizvodnje i brend vozila, izajavio je direktor Zastava auta Zoran Bogdanović.

Automobil "zastava 10" proizvodiće se u kragujevačkoj fabrici još najmanje dve godine, ali italijanski Fijat još nije odredio obim proizvodnje i brend vozila, izajavio je direktor Zastava auta Zoran Bogdanović.

On je rekao da će nakon prelaznog perioda od dve godine Fijat početi proizvodnju novih modela u punom kapacitetu, od 300.000 automobila godišnje.

Bogdanović je ocenio da je italijanski partner zainteresovan da zadrži proizvodnju "zastave 10", koja se radi prema licenci za "punto 3", najprodavanije Fijatovo vozilo u Evropi.

"Fijat će planove za 'zastavu 10' precizirati ugovorom o zajedničkom ulaganju, što znači da će biti doneta odluka o obimu proizvodnje, izboru tržišta i brendu pod kojim će se vozilo i dalje proizvoditi", naveo je on.

Serijska proizvodnja "zastave 10" u Kragujevcu počela je sredinom 2007. godine i do sada je proizvedeno 4.000 vozila.

"Sa linija silazi 400 automobila mesečno , a proizvodnja bi, ako Fijat tako odluči , mogla da bude i udvostručena uz minimalne investicije u opremu i upošljavanje 20 odsto novih radnika", rekao je Bogdanović.

On je dodao da na proizvodnji "zastave 10" radi 350 radnika, koji su u prednosti u odnosu na zaposlene u drugim Zastavinim pogonima, pošto su zahvaljujući saradnji Fijatom već stekli neophodna znanja o primeni visokih tehnologija.

Poslovna saradnja fabrike Zastava auto sa Fijatom počela je u septembru 2005. zaključivanjem komercijalnog ugovora sa italijanskim proizvođačem, o kupovini licence, znanja i opreme.

Država je tada Fijatu otpisala dugove od 11,5 milona evra, a kragujevačka fabrika je isto toliko sredstava uložila u instaliranje nove opreme za početak proizvodnje "zastave 10".

Direktor Zastava auta Zoran Bogdanović kazao je da je kragujevački proizvođač do sada najvise problema imao sa prodajom "zastave 10" u zemljama bivše SFRJ, Rumuniji, Bugarskoj i Albaniji.

Prema njegovim rečima, Fijatovi dileri su namerno obarali cene svih modela vozila tog italijanskog proizvođača, pošle čega se Zastava, zbog nelojalne konkurencije, povukla sa tih tržišta.

(Beta)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image