
Javno preduzeće Putevi Srbije formiralo je poseban tim zadužen za završetak izgradnje autoputa na saobraćajnom Koridoru 10.
Kako se navodi u saopštenju, tim je sastavljen od devet članova, stručnjaka Puteva Srbije iz oblasti izgradnje i projekovanja puteva, finansija i prava.
Ministar za infrastrukturu Srbije Milutin Mrkonjić izjavio je prošle sedmice da autoput na Koridoru 10 kroz Srbiju mora biti završen do 2010. godine.
Izgranja Korodira 10 kroz Srbiju, za koji je potrebno oko dve milijarde evra, prema izjavama ministara i premijera, predstavlja prioritet za Vladu Srbije.
Osnovni pravac pružanja panevropskog Koridora 10 je od Salcburga u Austriji, preko Ljubljane, Zagreba, Beograda, Niša i Skoplja do Soluna.
Kroz Srbiju prolaze i dva kraka koridora od Budimpešte preko Novog Sad od Beograda (krak B) i od Niša preko Pirota do Sofije (krak C).
Milutin Mrkonjić izrazio je nadu da bi izgradnja autoputa Beograd-Požega mogla da počne u martu 2009. godine.
Mrkonjić je novinarima prilikom obilaska radova na beogradskoj obilaznici kazao da još nije završena projektna dokumentacija za autoput od Beograda do Požege, koji je deo koncesije poverene firmama Alpina i Por.
Ministar je istakao da će se u ponedeljak ili utorak znati da li su koncesionari Alpina i Por prihvatiti sporazumni raskid ugovora o izgradnji autoputa od Horgoša do Požege na predlog Vlade Srbije.
Mrkonjić je izrazio očekivanje da će rezultat pregovora koncesionara i Vlade Srbije biti pozitivan za obe strane.
On nije mogao da kaže više detalja o pregovorima oko koncesije pošto je za to, kako je istakao, zadužen ministar eknomije Srbije Mlađan Dinkić.
Prema ranijim sazananjima agencije Beta u Vladi Srbije, koncesionari Alpina i Por bi trebalo da do srede upute predlog o sporazumnom raskidu ugovora o koncesiji za izgradnju autoputa Horgoš-Požega, kao i predlog za izgradnju autoputa od Horgoša do Novog Sada.
Ukoliko sporazum bude postignut, ceo autoput kroz Vojvodinu trebalo bi da bude završen do kraja sledeće godine, a najkasnije do proleća 2010.
(agencije/MONDO)
Kako se navodi u saopštenju, tim je sastavljen od devet članova, stručnjaka Puteva Srbije iz oblasti izgradnje i projekovanja puteva, finansija i prava.
Ministar za infrastrukturu Srbije Milutin Mrkonjić izjavio je prošle sedmice da autoput na Koridoru 10 kroz Srbiju mora biti završen do 2010. godine.
Izgranja Korodira 10 kroz Srbiju, za koji je potrebno oko dve milijarde evra, prema izjavama ministara i premijera, predstavlja prioritet za Vladu Srbije.
Osnovni pravac pružanja panevropskog Koridora 10 je od Salcburga u Austriji, preko Ljubljane, Zagreba, Beograda, Niša i Skoplja do Soluna.
Kroz Srbiju prolaze i dva kraka koridora od Budimpešte preko Novog Sad od Beograda (krak B) i od Niša preko Pirota do Sofije (krak C).
Milutin Mrkonjić izrazio je nadu da bi izgradnja autoputa Beograd-Požega mogla da počne u martu 2009. godine.
Mrkonjić je novinarima prilikom obilaska radova na beogradskoj obilaznici kazao da još nije završena projektna dokumentacija za autoput od Beograda do Požege, koji je deo koncesije poverene firmama Alpina i Por.
Ministar je istakao da će se u ponedeljak ili utorak znati da li su koncesionari Alpina i Por prihvatiti sporazumni raskid ugovora o izgradnji autoputa od Horgoša do Požege na predlog Vlade Srbije.
Mrkonjić je izrazio očekivanje da će rezultat pregovora koncesionara i Vlade Srbije biti pozitivan za obe strane.
On nije mogao da kaže više detalja o pregovorima oko koncesije pošto je za to, kako je istakao, zadužen ministar eknomije Srbije Mlađan Dinkić.
Prema ranijim sazananjima agencije Beta u Vladi Srbije, koncesionari Alpina i Por bi trebalo da do srede upute predlog o sporazumnom raskidu ugovora o koncesiji za izgradnju autoputa Horgoš-Požega, kao i predlog za izgradnju autoputa od Horgoša do Novog Sada.
Ukoliko sporazum bude postignut, ceo autoput kroz Vojvodinu trebalo bi da bude završen do kraja sledeće godine, a najkasnije do proleća 2010.
(agencije/MONDO)
Pridruži se MONDO zajednici.