Putnički vozovi ponovo će ići od Šapca do Loznice.
Mihajlović je rekla da će zahvaljujući rekonstrukciji od 1. septembra, nakon punih 13 godina, ponovo biti uspostavljen putnički železnički saobraćaj na toj relaciji.
Radovima je obuhvaćena rekonstrukcija 24 kilometra pruge između Šapca i Brasine i to na deonicama Petlovača - Lešnica i Loznica - Gornja Koviljača.
Rekonstrukcija pruge je ranije dogovorena sa predsednikom Srbije Aleksandrom Vučićem i sada je počela realizacija tog projekta.
"Ovo je važan dan za našu zemlju, ne samo za ovaj kraj, već za celu Srbiju. Počinje rekonstrukcija 24 km pruge između Šapca i Loznice i 1. septembra ćemo se ponovo ovde sastati imati posle 13 godina ponovo uspostvavljen putnički železnički saobraćaj između Šapca i Loznice".
Ona je rekla da se u taj deo Srbije u prethodnih petnaestak godina najmanje ulagalo kada je reč o saobraćajnoj infrastruktruri.
Mihajlović je kazala da se nije mnogo vodilo računa ni putevima ni o pruzi i da ta pruga nije rekonstruisana od kadaje napravljena pre 70 godina.
Kako je rekla, od Šapca do Loznice će se putovati 45 minuta.
"Nadamo se direktnoj liniji Beograd - Loznica i da će putovanje trajati dva sasta i 15 minuta, koju ćemo imati od jeseni", dodala je ministarka.
Gradonačelnik Loznice Vidoje Petrović je rekao da su građani Loznice veoma srećni što počinje rekonstrukcija i da će moći ponovo vozom da putuju ka Šapcu i Beogradu.
Direktor Infrastrukture železnice Srbije Miroljub Jevtić je rekao da će sve biti urađeno u roku i kvalitetu, kao i da će u okviru radova biti postavljeno osvetljenje u stanici Brasina (granični prelaz), da će biti uređena stanica u Loznici, kao id a će biti napravljeno novo stajalište u Majuru.
Kako je rekao, zajedno sa materijalima koji će biti korišćeni vrednost projekta iznosi oko pola milijarde dinara.
Počeli su danas radovi na uklanjanju paralelnog koloseka, demontaži i varenju šinskih polja, njihova je vrednost 335 miliona dinara, a izvode ih ZGOP i Bauwesen.
Ukupno ulaganje biće 367 miliona dinara, jer će još 20 miliona dinara biti uloženo u uređenje stanične zgrade u Loznici i 12 miliona dinara u osvetljenje staničnog platoa u stanici Brasina.
Rok za završetak radova je 150 dana, odnosno kraj avgusta ove godine.
Sanacija pruge nije rađena gotovo 70 godina, otkako je izgrađena 1950. godine, zbog čega vozovi danas idu brzinom 10 km na sat.
Kad bude završena rekonstrukcija putnički vozovi ići će brzinom od 80 km na čas, što je i projektovana brzina.
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Mondo ukrštenica za 23. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Zašto je Emir Kusturica promenio veru i postao Nemanja? Prozvali ga izdajnikom, a zbog istine su zanemeli svi
"Zašto navijači Crvene zvezde to rade?": NBA as tražio objašnjenje, jedan detalj mu nije jasan