• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Povratak sa odmora

Da bi se što bezbolnije savladao stres koji se često javlja uoči ponovnog ulaska u radni prostor, potrebno je pripremiti se za obaveze koje predstoje

Da bi se što bezbolnije savladao stres koji se često javlja uoči ponovnog ulaska u radni prostor, potrebno je pripremiti se za obaveze koje predstoje

Mnogima teško pada da se odreknu lepih trenutaka koji prate vreme odsustvovanja s posla radi godišnjeg odmora. Međutim, obaveze čekaju na vas i njihovo odlaganje samo povećava nervozu zbog koje posao može da trpi. Vaše radne zadatke ne možete da prepustite drugima, ne zato što oni to ne bi umeli da urade, već zato što je to vaš posao a ne njihov.

Pre nego što ste otišli na odmor postojala je poslovna rutina u vašem preduzeću. Znalo se ko šta radi a dobro ste znali i vi šta sve treba da obavite. Tačno je da za nekoliko dana to ne može da se zaboravi, ali su ipak još tako sveža sećanja na dane lenstvovanja i bezbrižnosti. Teško vam je da zasučete rukave i odmah prionete na poslovne obaveze, čak i ako za sebe tvrdite da ste najveći radoholičar na svetu. Korisni saveti mogu da vam budu orijentir kako da prevaziđete nelagodnost povratka sa odmora u more poslovnih obaveza koje vam predstoje, piše "Politika".

Najbolje je da se obavezama vratite strpljivo i polako. Ne brzajte jer u žurbi mogu da vam promaknu važne stvari zbog kojih ćete se kasnije nervirati.

Bilo bi vam od velike koristi da zakažete sastanak sa kolegama da bi vas uputili u najnovija dešavanja u preduzeću (ukoliko ih ima), jer je neminovno da ste ponešto propustili dok ste bili odsutni. Imajte uvek na umu da mnogo toga može da se nadoknadi, mada će vam, prvih dana, izgledati kao da su vam svi konci ispali iz ruku i da nikako ne možete da se uklopite.

Kada ste se obavestili o novostima, izdvojite vreme da se organizujete i isplanirate radne zadatke. Sortirajte ih po važnosti. Najhitnije i najbitnije imaće prednost u odnosu na ostale obaveze. Napravite spisak svih obaveza i zadataka – čak i onih koji mogu i da sačekaju. Stručnjaci kažu da mozak voli da registruje celinu, a imaćete i utisak da ste pohvatali one rasute konce – bar na papiru. Kako ih budete rešavali, precrtavajte jednu po jednu stavku sa pripremljenog spiska. Delovaćete sigurni i opušteni, a to su preduslovi za uspeh u poslu kojim se bavite.

Imajte na umu i to da treba uvek da budete optimisti, vedri i pozitivni. I kada vam je možda mnogo teško da se skoncentrišete na rad, setite se zašto ste odabrali baš taj posao i koliko vam znači. Takvim pristupom uspećete da obavite i one zadatke koje vam se baš i ne dopadaju. Pozitivne osobe su smirene, spokojne i pune energije što su, svakako, bitni faktori ako želite da izbegnete stres na poslu.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image