/promo tekst/

Potrošačima će njihov omiljeni ledeni čaj biti dostupan na policama od 9. maja.

Višedecenijsko iskustvo u distribuciji i mrežna pokrivenost tržišta čini Mercatu pravim distributerom za razvoj brenda NESTEA® na domaćem tržištu. NESTEA® je brend koji je sinonim za kategoriju ledenih čajeva, u fokus stavlja manje sastojaka, a pripremljen je sa ukusnim ekstraktom listova čaja iz Nilgirija u Indiji, kombinujući zadovoljstvo i autentičnost.

"Veoma smo ponosni da u našem portfoliju imamo brend NESTEA®, što predstavlja veliki korak u daljoj implementaciji naše FMCG strategije, kao i činjenicom da je upravo Mercata prepoznata da realizuje i osigura pun potencijal ovog brenda na srpskom tržištu. NESTEA® je ostvario više od 70 odsto tržišnog učešća u kategoriji ledenih čajeva tokom prošle godine, tako da ćemo biti fokusirani i posvećeni daljem razvoju vodeće pozicije ovog brenda, koji će nam već u 2018. godini ostvariti godišnji promet od 5 miliona evra“, izjavio je CEO Mercate Peter Jagodič.

Tržište ledenog čaja u Srbiji trenutno vredi preko 14 miliona evra. Razvoj ove kategorije proizvoda pre svega određuju trendovi u zdravoj hidrataciji i navikama života, što u fokus stavlja proizvode na bazi prirodnih sastojaka. Predstavnici kompanije Mercate očekuju da će brend NESTEA® ekspanzivno rasti i stvoriti dodatnu vrednost na srpskom tržištu.